پشتیبانی از مركز رشد و كارآفرینی دانشگاه هنر ضامن پیشرفت دانشجویان هنری

پشتیبانی از مركز رشد و كارآفرینی دانشگاه هنر ضامن پیشرفت دانشجویان هنری عضو هیات علمی دانشگاه هنر اظهار داشت: حمایت و توجه به مركز رشد و كارآفرینی دانشگاه هنر، سبب پیشرفت و تعالی دانشگاه هنر و پیشرفت تحصیلی دانشجویان بخصوص دانشجویان رشته های سینما، صنایع دستی، هنرهای تجسمی و هنرهای كاربردی خواهد شد.


عباس افتخاری، رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر و عضو هیات علمی دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه هنر در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: مرکز مذکور با همت و همکاری طولانی مدت اساتید رشته های هنری راه اندازی شده و در حال توسعه فعالیت هاست. این مرکز درحال حاضر با تصویب هیات امنای دانشگاه هنر درحال فعالیت بوده و در آینده نه چندان دور مجوز آن از وزارت علوم هم دریافت خواهد شد تا فعالیتهای این مرکز به شکل گسترده تر ادامه پیدا کند.
ایشان در ادامه اضافه کرد: اساتید و فعالان راه اندازی مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر، در سال ۹۸ با جذب شرکت ها و هسته های تولیدی زیر چتر این مرکز از پوشش حمایتی برخوردار شدند.
افتخاری بیان نمود: تصمیماتی در جهت ارتقای مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر برای مرکزیت پیدا کردن مقوله هنر در دستور کار قرار دارد. همینطور پیگیر لحاظ و تصویب قوانین و مقررات برای سنجش و ارزیابی هسته های خلاق و شرکت های تولیدی هستیم.
عضو هیات علمی دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه هنر، اظهار نمود: کمبود فضا، کمبود بودجه، عدم وجود کارگاه از مشکلات بارز در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر است که امیدوارم مسئولین دانشگاه هر چه سریعتر مشکلات این حوزه را مرتفع کنند.
این استاد دانشگاه هنر خاطرنشان کرد: حمایت و توجه به مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر، سبب پیشرفت و تعالی دانشگاه هنر و پیشرفت تحصیلی دانشجویان بخصوص دانشجویان رشته های سینما، صنایع دستی، هنرهای تجسمی و کاربردی خواهد شد.



1399/05/01
13:53:22
5.0 / 5
2150
تگهای خبر: پیشرفت , توسعه , تولید , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است