افتتاح جشنواره تورنتو با فیلمی از اسپایك لی

افتتاح جشنواره تورنتو با فیلمی از اسپایك لی به گزارش شاه بلاگ نسخه سینمایی تئاتر «اتوپیای آمریكایی» به كارگردانی «اسپایك لی» آغازگر جشنواره بین المللی فیلم تورنتو خواهد بود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از هالیوود ریپورتر، چهل و پنجمین جشنواره فیلم تورنتو سال جاری به صورت تلفیقی از رویدادهای فیزیکی و مجازی و در مقیاسی کوچک تر برپا خواهد شد.
نمایش موزیکال «اتوپیای آمریکایی» ساخته «دیوید برن» از اکتبر ۲۰۱۹ تا فوریه ۲۰۲۰ در برادوی به روی صحنه میرفت و حالا نسخه سینمایی آن به کارگردانی «اسپایک لی» در جشنواره تورنتو رونمایی می شود.
جشنواره فیلم تورنتو که از مهم ترین رویدادهای سینمایی آمریکای شمالی و یکی از پرمخاطب ترین جشنواره هایی سینمایی جهان است، اعلام نمود دوره سال ۲۰۲۰ خویش را به جهت شیوع کرونا با نمایش ۵۰ فیلم بلند سینمایی برگزار خواهد نمود.
این رویداد سینمایی که پیش از این سالانه میزبان نمایش ۳۰۰ فیلم بود، سال جاری و در پنج روز نخست برگزاری ۵۰ فیلم منتخب را در سالن های نمایش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به روی پرده خواهد برد و نشست های خبری، فرش قرمز و دیگر رویدادهای مرتبط به صورت مجازی برگزار می گردد.
جشنواره تورنتو برای جذابیت بیشتر، ۵۰ کارگردان و بازیگر همچون «مارتین اسکورسیزی»، «آلفونسو کوارون»، «نیکل کیدمن»، «تایکا وایتیتی»، «ایزابل هوپر»، «کلر دنی»، «ویگو مورتنسن» و «روزاموند پاک» را بعنوان سفیران جشنواره معرفی کرده است.
چهل و پنجمین جشنواره فیلم تورنتو از ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر (۲۰ تا ۳۰ شهریور) برپا خواهد شد.



1399/05/02
17:15:41
5.0 / 5
2267
تگهای خبر: بین الملل , جت , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است