وضع قانون ماسك الزامی در دانشگاه آكسفورد

وضع قانون ماسك الزامی در دانشگاه آكسفورد به گزارش شاه بلاگ دانشگاه ˮآكسفوردˮ اعلام نمود كه دانشجویان این دانشگاه مجبورند از ماه سپتامبر در تمامی سخنرانی ها و سمینارها ماسك بزنند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از دیلی میل، بنا به اعلام دانشگاه "آکسفورد"، این دانشگاه معتبر جهان استفاده از ماسک در فضاهای داخلی همچون کافه دانشکده ها، اتحادیه دانشجویان و تمامی کتابخانه ها را الزامی کرد.
همینطور دانشجویان این دانشگاه باید در سال تحصیلی آینده در سمینارها و سخنرانی ها ماسک بزنند. مگر اینکه شرایط خاص پزشکی داشته باشند.
آخرین دستورالعمل های دانشگاه "آکسفورد" که در ارتباط با کروناویروس انتشار یافت، چند ماه بعد از زمانی است که این دانشگاه اعلام نمود از شروع سال تحصیلی آتی، سخنرانی هایی را هم به صورت حضوری و هم از راه دور عرضه خواهد کرد.
این دانشگاه در بیانیه خود اظهار داشت: تضمین ایمنی و سلامتی تمامی کارکنان و دانشجویان مهم می باشد. بنابراین ما برای زمان های حضور دانشجویان در کالج ها و محوطه دانشگاه، اقدامات مختلفی را برای محافظت از آنها در نظر گرفته ایم.
این دانشگاه برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کتابخانه ها از یک اپلیکیشن استفاده خواهد نمود.
همینطور دو محل آزمایش برای دانشجویان و پرسنل دانشگاه در نظر گرفته شده است. یکی در مرکز آکسفورد و دیگری در هدینگتون.
بدین سان دانشگاه آکسفورد مطمئن خواهد شد که دانشجویان و پرسنلی که علایم مشکوک مبتلا شدن به کووید-۱۹ دارند، دسترسی ساده به آزمایش داشته باشند. نتیجه این آزمایش ظرف ۲۴ ساعت در دسترس خواهد بود.




منبع:

1399/05/13
12:06:51
5.0 / 5
2427
تگهای خبر: اپلیكیشن , جت , جهان , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است