اعلام آئین نامه جوایز آكادمی فیلم كوتاه ایران

اعلام آئین نامه جوایز آكادمی فیلم كوتاه ایران شاه بلاگ: آئین نامه جوایز آكادمی فیلم كوتاه ایران اعلام گردید.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، طبق اعلام هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا)، پیرو اطلاعیههای قبلی در مورد برگزاری جشن مستقل فیلم کوتاه ایران، به اطلاع عموم فیلمسازان فیلم کوتاه و علاقه مندان این حوزه می رساند که آئین نامه جشن مستقل فیلم کوتاه ایران در یک فرایند یکساله توسط شورای مشورتی و کارگروه فنی مورد بازبینی قرار گرفت و بعد از نگارش نسخه جدید، مفاد این آئین نامه طی جلسات مختلف با حضور دبیر جشن یازدهم علیرضا قاسمی، توسط هیات مدیره ایسفا بررسی و به تصویب رسید.
بنابراین طبق آئین نامه جدید از این پس عنوان این رویداد از «جشن مستقل فیلم کوتاه ایران» به «جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران» تغییر نام خواهد داد که به اختصار «جوایز ایسفا» نامیده می شود.
لازم به ذکر است جوایز ایسفا کاملاً به صورت آکادمی برگزار می گردد و طبق آئین نامه جدید فیلم هایی واجد شرایط حضور در جوایز ایسفا هستند که قبل از ثبت نام یکی از شرایط لازم مندرج در آئین نامه را داشته باشند. جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران به صورت سالانه برگزار می گردد.
فراخوان یازدهمین دوره جوایز ایسفا روز ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ منتشر خواهد شد و مراسم اهدای جوایز آن در هفته پایانی فروردین ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید متن کامل آئین نامه جوایز ایسفا را در سایت رسمی انجمن فیلم کوتاه ایران به آدرس iranianshortfilm.com مطالعه نمایید.




منبع:

1399/05/19
20:45:12
5.0 / 5
2207
تگهای خبر: سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است