یك سوم از كودكان آمریكایی مبتلا به كرونا، تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته اند

یك سوم از كودكان آمریكایی مبتلا به كرونا، تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته اند مركز كنترل و جلوگیری از بیماری ها در آمریكا اعلام نمود: یك سوم از كودكان مبتلا به كووید-۱۹ كه در بیمارستان های این كشور بستری شده اند به درمان در بخش مراقبت های ویژه نیاز پیدا كرده اند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، در گزارش مرکز کنترل و جلوگیری از بیماریها در آمریکا آمده است: از هر سه کودک مبتلا به بیماری کووید-۱۹ در ایالات متحده که در بیمارستان پذیرش شده اند حدود یک نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار گرفته است.
طبق اعلام این مرکز، بزرگسالان آلوده به کروناویروس جدید و بستری شده در بیمارستان هم به همین میزان در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار می گیرند. هرچند، بزرگسالان مبتلا به کووید-۱۹ حدود ۲۰ برابر بیشتر از کودکان احتمال دارد که به خدمات بیمارستانی نیاز پیدا کنند.
در گزارش این مرکز آمده است: باآنکه میزان فزاینده پذیرش بیماران کووید-۱۹ در بین کودکان در مقایسه با بزرگسالان پایین است اما احتمال ابتلای کودکان به نوع شدید بیماری کووید-۱۹ وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، بنابر اعلام مرکز کنترل و جلوگیری از بیماریها در آمریکا در دوره زمانی حدودا پنج ماهه از هر ۱۰۰ هزار نفر در بین عموم مردم هشت کودک به علت مبتلا شدن به بیماری کووید-۱۹ در بیمارستان بستری شده است. در بزرگسالان این رقم به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۶۴ مورد بوده است.




منبع:

1399/05/20
22:35:30
5.0 / 5
1812
تگهای خبر: خدمات , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است