یك فیلم معمایی متقاضی جشنواره فیلم فجر است

یك فیلم معمایی متقاضی جشنواره فیلم فجر است فیلم بلند سینمایی «زد و بند» به کارگردانی داود نوروزی در مراحل فنی قرار دارد و برای عرضه به جشنواره سی ونهم فیلم فجر آماده می شود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، «زد و بند» اولین فیلم بلند سینمایی داود نوروزی است که به تهیه کنندگی مقصود جباری و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده و قصه اش با روایتی متفاوت در ژانر معمایی به معضلات و ناهنجاری های اجتماعی می پردازد.
داود نوروزی در مورد آخرین وضعیت این فیلم اظهار داشت: هم اکنون در مراحل فنی قرار داریم اما شرایط کرونایی روند کار را کند کرده است و امیدواریم شرایط مساعد شود تا بر مبنای برنامه ریزی، پست پروداکشن (مراحل فنی) فیلم به پایان برسد.
سایر عوامل فیلم «زد و بند» عبارتند از: مدیر فیلم برداری: هاشم مرادی، طراح چهره پردازی: محسن ملکی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، صدابردار: مسیح حدپور سراج، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر برنامه ریزی: امیر جاوید نیک، دستیار کارگردان: سالار آزادمنش، مجری طرح: محمد علی کیانی، مدیر تولید: محمود محمدطائمه، جانشین تولید: امیر حسین طاهریان، مدیر تدارکات: علیرضامحمدزاده، مشاور پروژه: دکتر سارا احمدی.
امین زندگانی، هنگامه حمیدزاده، همایون ارشادی، فریبا کوثری، محمدعلی کیانی و سید مهرداد ضیایی بازیگران این فیلم هستند.






منبع:

1399/09/18
17:50:53
5.0 / 5
836
تگهای خبر: تولید , جت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است