یكی از خواهران منصوریان، بازیگر سینما شد

یكی از خواهران منصوریان، بازیگر سینما شد با بیان پروانه ساخت فیلم «قطع فوری» به کارگردانی و تهیه کنندگی مریم بحرالعلومی، گروه دوم بازیگران این فیلم عرضه شدند که در بین فهرست اسامی آنها، نام الهه منصوریان ( قهرمان ورشوی جهان) مشاهده می شود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش رسیده، فیلم «قطع فوری» به کارگردانی و تهیه کنندگی مریم بحرالعلومی واپسین روزهای پیش تولید را با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی سپری می کند تا به زودی مقابل دوربین برود.

روشنک عجمیان، علی کیان ارثی، محمدرسول صفری و غزال نظر، با معرفی الهه منصوریان (قهرمان ووشوی جهان) دومین گروه بازیگران این فیلم پربازیگر هستند که بعد از شقایق فراهانی، علی انصاریان، افسانه کمالی و سیاوش چراغی پور، با معرفی ساسان کریمی، حضورشان در این فیلم قطعی و تست گریم آنها انجام شده است.

«قطع فوری» سومین فیلم بلند مریم بحرالعلومی است که قبل از این با فیلم «پاسیو» سیمرغ بهترین کارگردانی بخش جلوه گاه شرق سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر را دریافت کرده و با دومین فیلم خود «شهربانو» در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

فیلمنامه «قطع فوری» برمبنای طرحی از مریم بحرالعلومی در قالب اجتماعی به نگارش در آمده و روایتگر داستانی متفاوت در شبی پاییزی است که زمین لرزه ای تهران را می لرزاند.

عواملی که تا حالا همکاری شان را با «قطع فوری» آغاز نموده اند عبارتند از: نویسندگان فیلمنامه: مریم بحرالعلومی و لیلا نیکزاد، مدیر فیلمبرداری: آرش خلاقدوست، مدیر صدابرداری: ارسلان کیان ارثی، طراح چهره پردازی: مهدیه اعرابی، طراح صحنه: علی اسماعیلی، طراح لباس: مریم بحرالعلومی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: کتایون درخشان وزیری، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکاس: علی یعقوبی، دستیار دوم کارگردان: محمد منتظمی، مشاور روانشناس: روشنک سیف نراقی، گرافیست: غزل رنجبری، مشاور رسانه ای و تبلیغات: مریم قربانی نیا، مدیر تدارکات: بهمن صدیق.





منبع:

1399/10/18
00:07:15
0.0 / 5
1098
تگهای خبر: تولید , جت , جهان , دوربین
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است