معرفی هیات انتخاب برگزیدگان جشنواره های تئاتر استان‎ها

معرفی هیات انتخاب برگزیدگان جشنواره های تئاتر استان‎ها محمدرضا الوند، کوروش سلیمانی و سینا ییلاق بیگی مسئولیت انتخاب برگزیدگان جشنواره های تئاتر استان ها را برای حضور در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر برعهده گرفتند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، دبیرخانه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر محمدرضا الوند، کوروش سلیمانی و سینا ییلاق بیگی را بعنوان اعضای هیات انتخاب آثار منتخب جشنواره های تئاتر استان ها معرفی نمود.

محمدرضا الوند متولد ۱۳۴۳ در نهاوند و کارشناس ارشد تئاتر، نویسنده و پژوهشگر تئاتر است و در طول سال ها فعالیت اجرایی، مسئولیت های مختلفی در هنرهای نمایشی برعهده داشته است. مشاور هنری تماشاخانه سنگلج، رئیس شورای نظارت و ارزشیابی و مدیر اجرایی کانون تئاتر دانشجویی از مسئولیت های وی بوده است. الوند علاوه بر نمایشنامه نویسی در زمینه نقد و تحلیل هم با نشریات مختلفی همکاری و فعالیت داشته است.

کوروش سلیمانی متولد ۱۳۵۲ در کرمانشاه بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون است. او کارشناس ارشد تئاتر است و فعالیت بازیگری خویش را از سال ۱۳۷۰ شروع کرده است. ایفای نقش در نمایش های «خط عشق»، «مکبث»، «سردار مهر و ماه»، «قرارداد با مرگ»، «هفت پرده»، «روال عادی»، «هملت و دون کیشوت» و بازی در فیلمهای سینمایی و سریال های تلویزیونی مختلف همچون سوابق حرفه ای این هنرمند است.
سینا ییلاق بیگی متولد ۱۳۵۷ در رشت کارگردان، مدرس و طراح صحنه، لباس و نور است. او کارشناس تئاتر با گرایش طراحی صحنه و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است. عضو انجمن طراحان فنی خانه سینما، عضو انجمن طراحان صحنه و لباس خانه تئاتر، مدرس دوره های تخصصی طراحی صحنه و لباس در دانشگاه ها و کسب جوایز داخلی و بین المللی همچون سوابق این هنرمند است.
سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه از ۱۱ تا ۲۱ بهمن ۹۹ برگزار می گردد. آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.




منبع:

1399/10/19
12:51:52
0.0 / 5
1488
تگهای خبر: بین الملل , پژوهش , دانش , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است