نمایشگاه CES 2021

ویدیو پروژكتوری كه تجربه سینما را به خانه می آورد

ویدیو پروژكتوری كه تجربه سینما را به خانه می آورد شرکت ال جی در نمایشگاه CES 2021 از یک ویدیو پروژکتور جدید با کیفیت پخش 4K رونمایی کرده است که ضمن قابلیت تنظیم با نور اتاق، با توانایی پخش فیلم های 24 فریم در ثانیه می تواند تجربه ای شبیه به سینما را برای کاربران فراهم آورد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت ال جی به ویدیو پروژکتورهای کوتاه برد خود موسوم به "CineBeam" شهرت دارد، اما اخیرا مدلهای بلندبرد استاندارد نیز می سازد.
این شرکت حالا از یک پروژکتور لیزری با کیفیت پخش 4K به نام "CineBeam HU810P" با تعدادی از خاصیت های جالب رونمایی کرده است. بعنوان مثال این دستگاه می تواند 2700 لومن روشنایی را عرضه نماید که 97 درصد از فضای رنگی استاندارد سینمایی DCI-P3 را پوشش می دهد. از این بهتر، حالت "Adaptive Picture Pro" در این دستگاه بطور خودکار نور خروجی دستگاه را متناسب با نور محیط تنظیم می کند.
ال جی در بیانیه مطبوعاتی خود نوشت: "HU810P" دارای دو قابلیت از پیش تنظیم شده برای اتاق های روشن و تاریک است و میزان نور مناسب را برای ارائه بهترین تصویر از نظر روشنایی و کنتراست تشخیص می دهد و حتی در صورت تمایل قادر می باشد یک محیط واقعی سینما را به شما عرضه نماید.
خبر خوب برای عاشقان سینما این که این دستگاه می تواند بطور خودکار فیلم ها را با نرخ 24 فریم در ثانیه و با بهره گیری از حالت "Real Cinema" نمایش دهد تا یک تجربه واقعی از سینما را در خانه ارائه کند.
این دستگاه همین طور از HDMI 2.1 با رنگ 10 بیتی پشتیبانی می کند و حالت های HDR10 و HLG HDR را نیز ارائه می دهد، بااینکه پشتیبانی از Dolby Vision یا +HDR10 وجود ندارد که البته پروژکتورهای انگشت شماری این توانایی را دارند.
منبع نور لیزر این دستگاه 20 هزار ساعت دوام دارد، بدین مدلول که مانند پروژکتورهای معمولی نیازی به تغییر لامپ ها نخواهد بود.
این دستگاه همین طور پلت فرم webOS 5.0 ال جی را برای خدمات پخش تصویر مانند نتفلیکس اجرا می کند. بااینکه این پلت فرم آخرین نسخه یعنی نسخه 6.0 نیست که در تلویزیون های سری C1 ال جی یافت می شود، اما هنوز هم نسبت به دیگر ویدیو پروژکتورها بسیار برتر است.
ال جی می گوید "CineBeam HU810P" از 18 ژانویه با قیمت 2999 دلار به بازار عرضه می شود.



1399/10/25
13:25:24
0.0 / 5
1434
تگهای خبر: ال جی , جت , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است