رادیو برای جشنواره های فجر چه می كند؟

اجرای یك برنامه سینمایی توسط جهانگیر الماسی

اجرای یك برنامه سینمایی توسط جهانگیر الماسی شاه بلاگ: مدیر گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ اصرار کرد که در صورت برگزاری جشنواره های فجر، رادیو همچون سالهای گذشته جشنواره های فجر را پوشش خواهد داد.


مرتضی صداقت گو درباره پوشش جشنواره های فجر امسال به ایسنا اظهار داشت: شبکه فرهنگ برای پوشش جشنواره های فجر همیشه برنامه ریزی داشت. امسال هم بر همین سیاق حرکت و با دبیران و مسئولان روابط عمومی جشنواره ها هماهنگی کردیم. اگر حتمی شد که جشنواره ها خصوصاً جشنواره فیلم فجر بتواند نمایش عمومی داشته باشد و حضور عوامل رسانه ممکن باشد، رادیو هم مثل سالهای گذشته با قدرت و انرژی در خدمت جشنواره های انقلاب (فیلم، موسیقی، تئاتر و شعر فجر) خواهد بود. به همین دلیل هم افتتاحیه جشنواره شعر فجر با همکاری رادیو فرهنگ به شکل زنده پوشش دادیم.
مدیر گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ در توضیح برنامه جدید این شبکه رادیویی با موضوع سینمای دفاع مقدس به ایسنا اظهار داشت: برنامه ی «سینما فرهنگ» با شعار سینما، ارتباطات و آینده تولید شده و مقرر است در این عرصه ها کار کند. این برنامه به شکل متمرکز به معرفی، نقد و تبیین سینمای انقلاب و دفاع مقدس می پردازد.
او اضافه کرد: کسانی که در برنامه حضور دارند، گویای این هستند که این برنامه با برنامه های رادیویی معمولی متفاوت می باشد و به شکلی جدی درباره سینما و آینده سینما بحث می کند. شاکله کلی برنامه این است که ما بنا داریم تا افق پیش روی سینمای دفاع مقدس را برای مخاطبان عام و خاص رادیو به شکل منسجم، متقن و مستند تبیین نماییم. در این میان می خواهیم تا با کارگردانان، بازیگران و عوامل مختلفی که در عرصه فیلم و سریال فعالیت دارند گفت و گو نماییم و نقطه نظراتشان را در حوزه دفاع مقدس بشنویم. می خواهیم رادیو باتوجه به پتانسیلی که دارد انعکاس دهنده خوبی برای سینمای حوزه دفاع مقدس باشد.
صداقت گو عوامل برنامه را اینطور معرفی کرد: دکتر حبیب الله مازندرانی بعنوان مشاور و مسوول برنامه حضور دارد. آقای جهانگیر الماسی، بازیگر سینما و تلویزیون بعنوان کسی که دانش سینما دارد، در برنامه بعنوان کارشناس ـ مجری حضور دارد.
مهدی عظیمی میرآبادی رئیس انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، محمود سزاوار رئیس سازمان هنری سینمایی دفاع مقدس، حبیب الله بهمنی نویسنده و کارگردان سینما و دکتر مجید رحیمی جعفری نویسنده و منتقد سینما، دیگر افرادی هستند که در برنامه «سینما فرهنگ» حضور دارند. همین طور خانم انسیه شاه حسینی، فیلم نامه نویس و کارگردان سینما هم در برنامه مقرر است بخش آموزش فیلمنامه نویسی را برای مخاطبان برنامه تبیین کند.
برنامه رادیویی «سینما فرهنگ» مقرر است از اول بهمن ساعت ۲۰ از رادیو فرهنگ پخش شود البته ممکنست زمان پخش تغییر کند.




منبع:

1399/10/27
12:59:38
0.0 / 5
1364
تگهای خبر: تولید , جهان , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است