فاطمه معتمدآریا:

تكذیب می كنم

تكذیب می كنم شاه بلاگ: به دنبال انتشار نامه ای برای اولویت دادن به هنرمندان در واکسیناسیون، فاطمه معتمدآریا اصرار کرد که همراهی و فعالیتی در رابطه با این درخواست نداشته و اولویت را شروع واکسیناسیون گسترده برای مردم می داند.


این بازیگر سینما و تئاتر در نامه ای کوتاه که در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار داده نوشته است:
«اینجانب فاطمه معتمد آریا خبر مربوط به هرگونه فعالیت خود در رابطه با درخواست اولویت واکسیناسیون هنرمندانه سینما را اکیدا تکذیب می کنم.
با وجود از دست رفتن خیلی از هنرمندان تکرار ناشدنی سینما به سبب مبتلاشدن به کرونا، اولویت را شروع واکسیناسیون گسترده و بدون اتلاف وقت همه مردم ایران می دانم.»
به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، بتازگی نامه ای از طرف سازمان نظام پزشکی به وزارت بهداشت انتشار یافته که در آن خواسته شده باتوجه به فعالیت هنرمندان در عرصه فیلمسازی و سریال سازی برای تولید برنامه های هنری با هدف دعوت مردم به ماندن در خانه، ترتیبی اتخاذ شود تا سهمیه لازم برای اولویت واکسیناسیون هنرمندان همپای کادر درمان در نظر گرفته شود.
این نامه که از طرف حسین کرمانپور - مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی- خطاب به کیانوش جهانپور - رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی - نوشته شده در یکی دو روز گذشته با واکنش ها و انتقادهای مختلفی همراه بوده است.




منبع:

1399/12/02
10:06:43
0.0 / 5
1078
تگهای خبر: بین الملل , تولید , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است