وحید نفر از دردی كه می كشد، گفت

وحید نفر از دردی كه می كشد، گفت وحید نفر، که این شب ها با نقش صولت در سریال «بچه مهندس 4» در قاب تلویزیون دیده می شود می پرسد اگر دانشگاه، تحصیلات آکادمیک و خاک صحنه خوردن نمی تواند زمینه درخشیدن یک بازیگر توانمند را فراهم آورد پس اساسا چرا باید این رنج را بر خود هموار کرد و از دیدن آنها که از راه های نامعتبر، معتبر شده اند، دلسرد نشد؟! او می گوید این جاست که درد می کشد.



نرگس کیانی: وحید نفر، نویسنده، کارگردان، بازیگر، گوینده و صداپیشه بارها و بارها روی صحنه تئاتر در قامت شخصیت های متعدد درخشیده است؛ از «هملت و دن کیشوتِ» تاجبخش فنائیان تا «دیده بان» محمدرضا خاکی، از «چشم به راه میرغضبِ» حسین کیانی تا «شیرهای خان باباسلطنه»ی افشین هاشمی و از «شیروانی داغ» و «شمعدانی ها»ی ایوب آقاخانی تا «بوقلمون» و «کلنل» و «دو روی روایت نادریِ» خیرالله تقیانی پور.
نفر برای بینندگان تلویزیون هم چهره ای آشناست و تابحال با آثاری چون «نجوا»ی ابراهیم شیبانی، «نَجلا»ی خیرالله تقیانی پور، «بیگانه ای با من استِ» احمد امینی و آرش معیریان و این شب ها با «بچه مهندسِ ۴» احمد کاوری میهمان خانه هایشان است.
بازیگر فیلمهای سینمایی «این جا بدون من» بهرام توکلی و «قندون جهیزیه»ی علی ملاقلی پور را اهالی سینما هم می شناسند.
آن چه در ادامه می خوانید گفت وگویی است با وحید نفر که از «بچه مهندس ۴» و نقش صولت شروع شد و به دلیل افتادن گاه وبیگاه بازیگران علیرغم توانایی هایشان در چرخه تکرار یک نقش، آن چه «انتخاب کنندگان بازیگر» موظف به انجامش هستند و انجام نمی دهند، ضعف فیلمنامه های آثار تصویری و غنج زدن دل این بازیگر تئاتر برای صحنه رسید.
اگر موافقید با «بچه مهندس ۴» و نقش صولت شروع نماییم. چه طور به این سریال پیوستید؟
اواخر سریال «نَجلا» بود و ما در دفتر آقای سعید سعدی، تهیه کننده آن سریال و همینطور تهیه کننده «بچه مهندس» بودیم. آن زمان ما در حال تصویربرداری «نَجلا» بودیم و «بچه مهندس ۴» هم در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر قرار داشت و دوستان دستیار کارگردان و برنامه ریز «نَجلا» که با «بچه مهندس ۴» مشترک بودند هم حضور داشتند. وحید نفر در نمایی از سریال «بچه مهندس ۴»

1400/02/17
12:34:03
5.0 / 5
985
تگهای خبر: تولید , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است