آخرین وضعیت ثبت نام آثار در سی و چهارمین جشنواره فیلم كودك و نوجوان

آخرین وضعیت ثبت نام آثار در سی و چهارمین جشنواره فیلم كودك و نوجوان به گزارش شاه بلاگ مدیر دبیرخانه سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودک و نوجوان تعداد آثار متقاضی حضور در جشنواره را تا به امروز، به تفکیک هر بخش بیان کرد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، «سیمون سیمونیان» مدیر دبیرخانه جشنواره سی و چهارم، درباره استقبال فیلمسازان از جشنواره و تعداد آثاری که جهت شرکت در این رویداد سینمایی به دبیرخانه رسیده است، اظهار داشت: هنوز مدت کمی از اعلام فراخوان ارسال اثر گذشته است. اما تا امروز، سه شنبه ۲۲ تیرماه، حدود صد فیلمساز با ارسال اثر متقاضی حضور در سی وچهارمین دوره از جشنواره شدند.
مدیر دبیرخانه این جشنواره تعداد آثار رسیده در هر بخش را به تفکیک بیان نمود: ۷۲ عنوان در بخش «فیلم های کوتاه»، ۱۶ عنوان در بخش «پویانمایی کوتاه»، ۵ عنوان در بخش «سینمایی» و ۵ عنوان فیلم بلند داستانی، تا امروز، سه شنبه ۲۲ تیرماه برای رقابت در این جشنواره ثبت نام کرده اند.
سیمونیان با عرضه آماری در مقایسه با دوره سی و سوم این رویداد سینمایی اظهار داشت: در سی وسومین دوره جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان که سال قبل برگزار شد، فیلمهای متقاضی حضور در این رویداد در بخش «فیلم کوتاه»، ۳۲۲ اثر و در بخش «پویانمایی کوتاه»، ۸۷ اثر بود.
او افزود: با عنایت به این آمار، به نظر می آید که در موقعیت مشابه با پارسال، یعنی تا آخر مهلت ارسال آثار، شاهد استقبال بیشتری از جانب فیلمسازان باشیم. این استقبال نشان داده است که باوجود شرایط همه گیری بیماری «کرونا»، تولید و فعالیت در حوزه فیلمهای کودک، از سال قبل بیشتر بوده و آمار قابل قبولی داشته است.
گفتنی است؛ آخرین فرصت ثبت نام در جشنواره و عرضه فیلم (اعم از ایرانی یا خارجی)، ۳۱ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود.
سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، این جشنواره از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین الملل، برگزار می شود.



1400/04/25
21:56:23
5.0 / 5
940
تگهای خبر: بین الملل , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است