کنایه ایلان ماسک به چرت زدن جو بایدن !

کنایه ایلان ماسک به چرت زدن جو بایدن ! به گزارش شاه بلاگ ایلان ماسک در پاسخ به سوالی در مورد مأموریت ˮاینسپیریشن۴ˮ که اخیرا انجام شده است پاسخی کنایه آمیز داد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از اسپوتنیک، روز یکشنبه مأموریت "اینسپیریشن۴" با موفقیت به پایان رسید و سه خدمه ی فضاپیمای دراگون به همراه "جارد آیزاکمن"(Jared Isaacman) میلیاردری که هزینه این سفر را پرداخت کرده بود بعد از اقامت سه روزه در مدار به زمین بازگشتند. این سفر به جمع آوری کمک مالی برای بیمارستان "سنت جود"(St. Jude) کمک کرد.
ایلان ماسک، میلیاردر حوزه فناوری و مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس بعد از این پرواز با کنایه به عادت خوابیدن جو بایدن در پاسخ به این سؤال که چرا بایدن هنوز این موفقیت را به او تبریک نگفته است اظهار داشت: "او هنوز خواب است. "
به نظر می رسد ماسک به دیدار اخیر جو بایدن و نخست وزیر اسرائیل اشاره نموده است. بایدن در دیدار با نفتالی بنت به مدت ۳۰ ثانیه چشمان خویش را بسته بود و در بین صحبت های بنت چرت می زد.
خدمه فضاپیمای کرودراگون در روز ۱۹ سپتامبر در سواحل فلوریدا فرود آمدند. این فضاپیما از مرکز فضایی کندی در کیپ کاناورال در روز ۱۵ سپتامبر بر روی موشک فالکون۹ به فضا پرتاب شده بود.
هدف این مأموریت جمع آوری کمک ۲۰۰ میلیون دلاری برای بیمارستان کودکان "سنت جود" در "تنسی" بود که به درمان بیماری های کودکان همچون سرطان اختصاص دارد. "هیلی آرکنو"(Haley Arceneaux)، یکی از مسافران این مأموریت که در کودکی به سرطان استخوان مبتلا بود هم در این بیمارستان درمان شده است.
این مأموریت سبب جمع شدن ۱۶۰ میلیون دلار برای این بیمارستان شد اما ماسک اعلام نموده که او شخصا ۵۰ میلیون دلار به این بیمارستان اهدا خواهد نمود تا این رقم به ۲۱۰ میلیون دلار برسد.



1400/06/30
08:25:39
5.0 / 5
1189
تگهای خبر: فضا , فناوری , موشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است