نیسان آبی صاحب دیگری دارد؟

نیسان آبی صاحب دیگری دارد؟ در صورتیکه به پخش سریال «نیسان آبی» از شبکه نمایش خانگی چیزی باقی نمانده، نام انتخابی برای این سریال صاحب دیگری پیدا کرده است.


«نیسان آبی» سریالی کمدی است که به تهیه کنندگی احسان ظلی پور و کارگردانی منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی تولید شده و مقرر است به زودی پخش شود.
اما در ایام منتهی به پخش این مجموعه، محمدرضا کوهستانی ـ نمایشنامه نویس ـ با ارسال یادداشتی به ایسنا، اینطور عنوان کرده است که «نیسان آبی» عنوان سریالی است که پنج سال قبل توسط او به ثبت رسیده و تهیه کننده مجموعه منوچهر هادی که این فیلمنامه را بعنوان سینمایی هم در بانک فیلمنامهٔ خانهٔ سینما ثبت کرده، به جهت اینکه امکان ثبت باردیگر این نام را نداشته است، در انتهای نام «نیسان آبی» یک «ی» اضافه گذاشت است و به خوبی از ثبت سریالی به این اسم باخبر بوده است.
محمدرضا کوهستانی در ادامه آورده است:
«اینجانب در سال ۱۳۹۵ فیلمنامهٔ سریالی را با نام «نیسان آبی» در بانک فیلمنامهٔ خانهٔ سینما ثبت کرده ام که مدارک و مستندات آن موجود است. امروز با خبر انتشار سریالی کمدی با همین نام در شبکه نمایش خانگی مواجه شدم که اتفاقا تهیه کننده محترم این سریال نیز فیلمنامه اش را در اسفند ماه ۱۳۹۹ در بانک فیلمنامهٔ خانهٔ سینما ثبت کرده است. یعنی دست بر قضا از ثبت قبلی این نام توسط بنده آگاه بوده است؛ پس بنظر می رسد باز هم شاهد رفتاری غیرحرفه ای و مغایر با قانون حقوق مولفان و مصنفان هستیم که قابل پیگیریست.»



1400/07/26
09:20:16
5.0 / 5
665
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است