ثبت ركورد جدیدی برای پرواز پهپادهابعلاوهفیلم

ثبت ركورد جدیدی برای پرواز پهپادهابعلاوهفیلم شاه بلاگ: یك شركت اسپانیایی در فیلمی كه اخیرا منتشر نموده، مدعی شكستن ركورد پرواز پهپادها شده است.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، فناوری ساخت پهپاد همیشه در حال پیشرفت است و افراد فعال در این حوزه، انرژی زیادی برای افزایش زمان ماندن پهپادها در آسمان سپری می كنند. شركت سازنده پهپاد"Quaternium"، بعد از پرواز چهار ساعت و 40 دقیقه ای كوادكوپتر برقی-بنزینی HYBRiX. 20 كه آن را یك ركورد جهانی پرواز برای یك مولتی كوپتر خودكفا می داند، مدعی نقطه عطف جدیدی در این زمینه است.

بیشتر پهپادهای مولتی كوپتر بین 20 تا 30 دقیقه پرواز می كنند اما مولتی كوپترهای سفارشی ساز هم وجود دارند كه پرواز طولانی تری داشته اند. برای مثال، سال قبل یك شركت بهره برداری از پهپادها از یك كوادكوپتر برای عبور از "كانال انگلیس" (English channel) در یك پرواز 72 ساعته بهره برد. این درحالیست كه شركت های دیگر مانند شركت پهپاد سازی "اسكای فرانت" (Skyfront) پیشتر ركورد پراندن پهپاد تا بیش از چهار ساعت را داشته است.

لازم به ذكر است كه در ركوردهای جهانی گینس، طولانی ترین پرواز پهپاد تا دو ساعت و شش دقیقه و هفت ثانیه است؛ ازاین رو هرچند ممكن است پهپادهایی وجود داشته باشند كه مدت بیشتری پرواز كنند، هیچ مقام رسمی گینس برای ثبت این رویداد حضور نداشته است. شركت اسكای فرانت برای اثبات اعتبار دستاورد خود، یك ویدئو به همراه ساعتی كه زمان سپری شده را نشان می دهد، ضبط كرده است و این دقیقا همان كاری است كه شركت "Quaternium" در مورد تازه ترین ركورد خود انجام داده است.

این ویدئو نشان داده است كه مولتی كوپتر Hybrix. 20 این شركت در هوا معلق است و یك ساعت در زیر تصویر، مدت زمان چهار ساعت و چهل دقیقه را نشان داده است. همینطور مولتی كوپتر Hybrix. 20، مانند پهپاد استفاده شده در فیلم شركت اسكای فرانت، همانطور كه از نامش مشخص است، یك پهپاد هیبریدی برقی-بنزینی با توان طی مسافت و استقامت قابل توجه حاصل از این فناوری است كه آن را برای كاربردهایی مانند تجسس، نقشه برداری، نظارت بر محصول و بازرسی مناسب می كند.

بنابراین ممكن است این تلاشهای افزایش توان طی مسیر پهپادها برای تولید بعضی از تبلیغات خوب باشد اما در عین حال راه فوق العاده ای برای افزایش بهره وری نیرو و سوخت این ماشین ها است. اگر یك كشاورز، مرتب از این پهپادها برای پیگیری سلامت محصول استفاده نماید، هر ساعت بیشتر ماندن پهپاد در هوا به معنای سوخت گیری و شارژ دوباره كمتر، زحمت كمتر و به طور كلی یك فرایند كم هزینه تر است.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آن را از اینجا دانلود كنید: video/mp4

1396/10/08
21:26:11
5.0 / 5
5028
تگهای خبر: پهپاد , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است