ایجاد معاون وزیر آموزش و پرورش:

تعاونی آموزشی فرهنگی

تعاونی آموزشی فرهنگی به گزارش شاه بلاگ ایرنا- معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: تعاونی آموزشی فرهنگی بمنظور استفاده از ظرفیت بازنشستگان این وزراتخانه در سراسر کشور ایجاد می شود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، دکتر احمد محمودزاده روز چهارشنبه در آیین تجلیل از معلمان مدارس آموزش الکترونیکی گفت: با توجه به این که نمی توان براحتی موسسات آموزش الکترونیکی در کشور ایجاد کرد این نوع تعاونی ها می تواند تکمیل کننده امر آموزشی باشند.
وی اظهار داشت: این وزارتخانه به کسانیکه شایستگی مدرسه داری را دارند می توان از توانایی آنها در این تعاونی ها بهره برد.
محمودزاده در ادامه با اشاره به این که در تلاش هستیم آموزشگاه های غیردولتی و آموزش الکترونیکی را از نظر کیفیت آموزشی ارتقا دهیم اظهار داشت: در همین راستا به دنبال برداشتن محدودیت مجوز مراکز ازراه دور هستیم.
وی اضافه کرد: همین طور درصدد هستیم تا طرحی مشترک بعنوان ادغام آموزش بزرگسالان با آموزش الکترونیکی را اجرائی نماییم.
وی در ادامه با اعلان اینکه تربیت نیروی انسانی از وظایف مهم آموزش و پرورش است اظهار داشت: نیروی انسانی سبب جامعه سازی و تمدن سازی است و تربیت این نیروی انسانی بر عهده آموزش و پرورش است.
معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در ادامه به آموزش مجازی در ۲ سال قبل اشاره نمود و اظهار داشت: در طول این مدت معلمان، دانش آموزان و اولیا تجربه خوبی را در حوزه نحوه آموزش الکترونیکی و مجازی کسب کردند که همچنان این وضعیت با حضوری شدن دانش آموزان در مدارس ادامه دارد.
محمودزاده اضافه کرد: همین طور نیکوکاران برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان و توسعه آموزش و پرورش پیشگام بوده اند و امید است این مشارکت افزایش یابد.
شماری از معلمان مدارس استان در آخر این آیین که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفتند.



منبع:

1401/02/28
13:48:47
5.0 / 5
519
تگهای خبر: توسعه , دانش , كشور , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است