آتشسوزی مرگبار کارگاه ذوب قیر در اسلامشهر

آتشسوزی مرگبار کارگاه ذوب قیر در اسلامشهر سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار داشت: کارگاه ذوب قیر در اسلامشهر یکی از شهرهای حومه تهران گرفتار آتشسوزی شد که در این حادثه یک جوان ۱۸ ساله جان باخت.


سید جلال ملکی روز پنجشنبه در اینباره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شب گذشته این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ایستگاه شماره ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند.
ملکی اضافه کرد: در محل مشاهده شد در یک کارگاه ذوب قیر جامد که دو مخزن ایستاده هشت هزار لیتری وجود دارد، محلی برای نگه داری قیرهای جامد بود که به قیر مایع تبدیل می شد و از راه یک حوضچه زمینی وارد بشکه ها و بسته بندی های کوچک تر تقسیم می شد.
وی افزود: مشاهدات نشان داد انفجاری در آن قسمت رخ داده که سبب انفجار هر دو مخزن شده بود و زمانی که آتش نشانان رسیدند هر دو مخزن کاملا شعله ور بودند و یکی از مخازن به دلیل شدت حرارت حالت نیمه واژگون گرفته بود و سبب شده بود که قیر مذاب به داخل حوضچه کناری وارد شود.


ملکی تصریح کرد: سقف شیروانی کارگاه مجاور بر اثر پاشیده شدن قیر شعله ور، گرفتار آتشسوزی شده بود که آتش نشانان بی درنگ عملیات خویش را آغاز کردند و موفق شدند آتش را تحت کنترل خود قرار دهند.
وی تصریح کرد: به قول مالک یک کارگر اطراف مخزن درحال کار بوده که بعد از اطفای کامل حریق عملیات جستجو شروع شد و جسد این جوان ۱۸ ساله داخل حوضچه قیر مایع پیدا و خارج کردند.

1401/05/20
12:22:20
5.0 / 5
427
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است