اتصال اسكوتر به وای فای

اتصال اسكوتر به وای فای به گزارش شاه بلاگ اخیرا از اسكوتری با موتور برقی رونمایی شده كه بدنه آن از آلیاژ منیزیم و فیبر كربنی است. این وسیله نقلیه به بلوتوث و وای فای متصل می گردد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از نیواطلس، هرچند نمایشگاه محصولات الكترونیكی مصرفی تمام شده اما یكی از وسیله های نقلیه جالب رونمایی شده در آن اسكوتر الكتریكی Ujetبود.
Ujet شبیه اسكوتری معمولی با طراحی نامتقارن است كه البته تجهیزات متمایز از بقیه دارد. بعنوان مثال چرخ های آن شكل غیرمتعارفی دارد و چهارچوبش از آلیاژی متفاوت می باشد. همینطور این وسیله نقلیه به اینترنت متصل می گردد.
Ujet یكی از وسایل نقلیه بی شماری است كه برای حل مشكل ترافیك شهرها ساخته می شوند. چهارچوب این وسیله نقلیه از آلیاژ منیزیم و فیبر كربن تولید شده است. همینطور چرخ های ۱۴ اینچی آن هیچ مركزی ندارند!
در چرخ عقبی موتوری كارگذاشته شده كه اسكوتر را به جلو می راند. همینطور با هربار شارژ آن وسیله نقلیه می تواند ۱۵۰ كیلومتر را بپیماید. باتری این موتور مجهز به فناوری برداشت انرژی از ترمز كردن است.
تایرهای آن هم از نوعی لاستیك تركیبی تولید شده ند كه در دیواره آنها نانوتوب های كربنی وجود دارد. این تایرها بسیار سبك هستند.
حداكثر سرعت Ujet ۴۵ كیلومتر برساعت است. همینطور دستگاه مشتری می تواند حجم باتری های اسكوتر را از میان دو گزینه انتخاب نماید. نخست یك پك مجهز به دو باتری لیتیوم یونی كه با هربار شارژ می تواند ۷۰ كیلومتر را بپیماید اما برای طی مسافت ۱۵۰ كیلومتر از پك باتری های بزرگتر به كار برده می گردد. مدت زمان شارژ باتری های كوچك ۱. ۵ تا ۳ ساعت و نمونه های بزرگتر ۳تا ۶ ساعت است.
جالب آنكه Ujet مجهز به بلندگوهای بی سیم است و با استفاده از دو پورت یو اس بی خارجی شارژ می گردد.
همچنین اسكوتر مجهز به GPS، اینترنت ۳G، وای فای و بلوتوث است.
 

1396/10/24
18:32:51
5.0 / 5
4655
تگهای خبر: اینترنت , باتری , تولید , وای فای
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است