هدست واقعیت مجازی كوله پشتی

هدست واقعیت مجازی كوله پشتی شاه بلاگ: شركت اچ پی هدست واقعیت مجازی پیشرفته ای را تولید نموده كه بدون نیاز به رایانه شخصی برای انجام امور شغلی و حرفه ای قابل استفاده می باشد.


سخت افزارهای هدست یاد شده كه Z VR Backpack نام دارد در یك كوله پشتی جای می گیرد. این هدست و متعلقات آن از استحكام كافی برخوردار بوده و لذا در صورت سقوط از ارتفاع كم آسیب نمی بیند. این محصول در برابر آب و گردوغبار هم پایدار است.
در تولید سخت افزار هدست یادشده از تراشه هشت هسته ای Core i۷ و پردازنده گرافیكی Quadro P۵۲۰۰ استفاده شده است. حافظه ویدئویی هدست یاد شده ۱۶ گیگابایت است.
این هدست كه ۳۲۹۹ دلار قیمت دارد از شهریور ماه برای عموم عرضه می شود. اچ پی هم اكنون در حال مذاكره با شركت هایی مانند Autodesk، Epic Games، Fusion, HTC، ، Launch Forth و Technicolorبرای استفاده از این هدست برای پیشبرد امور شغلی مانند طراحی خودرو، طراحی بازی های تعاملی و سه بعدی، طراحی و تولید البسه، طراحی سازه های ساختمانی قابل نصب در كره مریخ و غیره است.
كاركنان با نصب این هدست ها می توانند آنچه كه به دنبال طراحی هستند را در فضایی سه بعدی ترسیم كنند و به راحتی محصول مذكور را در فضای واقعی بازنمایی كنند تا دریابند محصول مذكور تا چه حد بعد از ساخت نیازهای آنها را برطرف می كند.
 

1396/05/10
22:55:59
5.0 / 5
5671
تگهای خبر: فناوری , سخت افزار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است