دوربین گوشیها مجهز به هوش مصنوعی می گردد

دوربین گوشیها مجهز به هوش مصنوعی می گردد شاه بلاگ: بزودی پرچمدار جدید ال جی موسوم به V30 به همراه یك دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی و یك دستیار صوتی جدید در نمایشگاه MWC معرفی خواهد شد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، ال جی یك نسخه جدید از گوشی هوشمند پرچمدار خود، V30 را در كنگره سالانه دنیای موبایل(MWC) امسال عرضه خواهد نمود و طبق شایعات، مجهز به یك دوربین هوش مصنوعی خواهد بود.
این شركت كره ای "چشم انداز هوش مصنوعی" را توسعه داده است تا دوربین گوشی را هوشمندتر و استفاده از آن را راحت تر كند.
"چشم انداز هوش مصنوعی" می تواند به صورت خودكار آنچه را كه شما از آن عكس می گیرید، تجزیه و تحلیل كند و می تواند بهترین حالت عكسبرداری را در بین هشت حالت پرتره، غذا، حیوان خانگی، منظره، شهر، گل، طلوع و غروب خورشید پیشنهاد كند.
این برنامه می تواند زاویه، رنگ شیء و هر انعكاسی در اطراف آن را حذف كند. همینطور سطح روشنایی و اشباع رنگی را در نظر می گیرد تا بهترین تصویر ممكن را عرضه كند.
این هوش مصنوعی همینطور دارای تعدادی قابلیت های خرید است و می تواند جستجوی تصویر یا اسكن كیو.آر كدها را انجام دهد كه در آن شما می توانید دوربین گوشی را به سمت یك محصول بگیرید و مشخصات آن به همراه قیمت و محصولات مشابه را مشاهده كنید.


علاوه بر این، "Vision AI" میزان روشنایی تصویر را در تصاویری كه در شرایط كم نور گرفته شده در قسمت های مهم بالا می برد.
علاوه بر معرفی یك دوربین هوش مصنوعی جدید، ال جی همینطور یك دستیار صوتی هوشمند جدید را در كنار دستیار گوگل معرفی خواهد نمود.
فرمان های صوتی جدیدی به این دستیار صوتی اضافه خواهد شد كه اغلب آنها به "Vision AI" متصل است.
شما می توانید از این دستیار صوتی بخواهید در حالت پانوراما، در حالت غذا یا در حالت نور كم عكس بگیرد. حتی می توانید از آن بخواهید ویدیوهای حركت آهسته بگیرد و جستجوی تصویر كند یا یك كد QR را اسكن كند.
ال جی می گوید این خصوصیت ها تنها نخستین مجموعه از فناوری های هوش مصنوعی است كه برای V30 برنامه ریزی شده است.
این در حالی است كه اعلام نشد كه ال جی چه زمانی می خواهد سایر فناوری های هوش مصنوعی را كه در حال كار بر روی آن هستند، نشان دهد، اما تا آخر ماه فوریه در مورد این مسئله بیشتر خواهیم دانست.



1396/11/24
14:13:20
5.0 / 5
5315
تگهای خبر: ال جی , دوربین , فناوری , هوش مصنوعی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است