تاخیر در پرتاب ماهواره اسپیس ایكس

تاخیر در پرتاب ماهواره اسپیس ایكس به گزارش شاه بلاگ شركت ˮاسپیس ایكسˮ چند ساعت پیش از پرتاب یكی از ماهواره های خود برای پوشش دهی اینترنت، اعلام نمود كه پرتاب این ماهواره با تاخیر مواجه خواهد بود.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شركت ˮاسپیس ایكسˮ پرتاب ماهواره پوشش دهی اینترنت خویش را به تاخیر انداخت.

درست چند ساعت پیش از پرتاب این ماهواره در 17 فوریه شركت اسپیس ایكس اعلام نمود كه پرتاب این ماهواره به ساعت 9: 17 بامداد 21 فوریه به وقت ET(5: 47 عصر به وقت تهران) موكول خواهد شد.

گفته های این شركت از آن حكایت می كند كه پرسنل سكوی پرتاب ˮوندنبرگˮ(Vandenberg) برای بررسی های نهایی این ماهواره به زمان بیشتری نیاز داشته اند.

این شركت به تازگی از موشك هایی استفاده می نماید كه بعد از پرتاب، كاملا قابل استفاده مجدد باشند و خواهان اطمینان در پیشرفت این عرصه است.

شركت اسپیس ایكس اعلام نمود كه مخزن سوخت و خود موشك هر دو سالم هستند.

هدف اصلی این موشك حمل یك ماهواره تصویربرداری راداری اسپانیایی تحت عنوانˮ Pazˮ است. همینطور مقرر است كه دو ماهواره اینترنتی این شركت با نام های ˮMicrosat-2aˮ و ˮMicrosat-2bˮ را هم در مدار زمین قرار دهد.

اگر تمامی این اقدامات طبق اهداف تعیین شده پیش رود، این ماهواره ها به آغاز یك ˮصورت فلكی از ماهواره های باند پهنˮ كمك خواهند كرد كه باعث افزایش سرعت اینترنت در سراسر جهان خواهد شد.



 

1396/11/30
13:24:32
5.0 / 5
4900
تگهای خبر: اینترنت , ماهواره , موشك , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است