برنامه تدوین ویدئوی پهپادها از طریق رسید

برنامه تدوین ویدئوی پهپادها از طریق رسید شاه بلاگ: این روزها استفاده از پهپادها برای فیلمبرداری ویدئویی روز به روز در حال افزایش می باشد و بنابراین عرضه برنامه های اختصاصی برای تدوین این ویدئوها هم رونق گرفته است.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از انگجت، شركت پروت قابلیتی موسوم به كارگردانی در حین پرواز به برنامه موبایلی خود موسوم به FreeFlight Pro اضافه كرده كه با گوشیهای اندرویدی و آیفون سازگار است و به صورت خودكار تصاویر تهیه شده با استفاده از پهپادها را بررسی و تدوین می كند تا نتیجه نهایی كار ویدئویی چشم نواز از مناظر مختلف باشد.
این برنامه مجهز به الگوریتم هایی برای بررسی و مطالعه رفتار پهپاد و تولید ویدئوی حداكثر سه دقیقه ای از مجموعه تصاویر فیلمبرداری شده توسط پهپاد است.
تدوین ویدئوها در سه حالت امكان پذیر است. یكی حالت مبتنی بر زمان، دیگری حالت سینمایی و سومی حالت تریلر. برای هر حالت مضامین پیش ساخته و برخی محتوای خاص دیگر هم در نظر گرفته شده است. در نهایت كاربر به انتخاب خود یك قطعه موسیقی را هم به ویدئوی نهایی می افزاید.
لازم به ذكر است كه با استفاده از نسخه مجانی این برنامه تنها می توان یك ویدئوی ۱۵ ثانیه ای از تصاویر ضبط شده توسط پهپاد تهیه كرد.

1396/12/08
22:29:18
5.0 / 5
4778
تگهای خبر: پهپاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است