تسلا خودروی برقی قدرتمند می سازد

تسلا خودروی برقی قدرتمند می سازد شاه بلاگ: خودروی مدل ۳ تسلا همچون محبوب ترین خودروهای برقی موجود در دنیاست كه این شركت می خواهد با قدرتمندتر كردن آن، افراد بیشتری را به خرید خودروی یادشده ترغیب كند.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از انگجت، این خودرو تك موتوره بوده و نیروی محركه تنها به چرخ های عقب آن منتقل می شود، اما تسلا می خواهد مدل تازه آن را همراه با دو موتور طراحی كند و امكان انتقال نیروی محركه به هر چهار چرخ خودرو را فراهم كند.
الون ماسك مدیر عامل تسلا خود این خبر را تایید كرده و می گوید پیش فروش AWD Model ۳ بزودی آغاز می گردد و احیانا عرضه عملی آن به بازار در ماه جولای یعنی اوائل تابستان رخ خواهد داد.
در حال حاضر تسلا هر هفته بیش از ۲۰۰۰ خودروی مدل ۳ را تولید می كند، ولی انتظار دارد این رقم را با عرضه مدل تازه تر آن تا ماه دسامبر به ۵۰۰۰ خودرو در هفته افزایش دهد.
بدیهی است كه چنین خودرویی به باتری قدرتمندتر نیاز خواهد داشت ولی هنوز اطلاعات خاصی در این مورد عرضه نشده است. تسلا همینطور وعده داده كه AWD Model ۳ با هر بار شارژ قادر به پیمودن مسافت بیشتری خواهد بود و شتاب بهتری هم خواهد داشت.

1397/01/20
22:21:10
5.0 / 5
4558
تگهای خبر: خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است