پاوربانك های جدید لپ تاپ را شارژ می كنند

پاوربانك های جدید لپ تاپ را شارژ می كنند به گزارش شاه بلاگ با توجه به توسعه استفاده از گجت ها و دستگاه های قابل حمل، پاوربانك ها قابلیت شارژ لپ تاپ ها را نیز پیدا كرده اند در حالی كه تا به امروز معمولا از پاوربانك ها برای شارژ دستگاه هایی مانند تلفن همراه و تبلت‌ها و … استفاده می كردیم.


با توجه به گسترش روزافزون استفاده از گجت‌ها و دستگاه‌های قابل حمل، در دسترس بودن پاوربانك جهت تامین شارژ مصرفی آنها به نیازی غیرقابل كتمان تبدیل شده است. تا به امروز معمولا از پاوربانك‌ها برای شارژ دستگاه‌هایی همچون تلفن همراه و تبلت‌ها و … استفاده می‌كردیم.
 
اما با پیشرفت فناوری در این عرصه ، قابلیت شارژ لپ‌تاپ و نوت‌بوك توسط پاوربانك‌ها هم در دسترس بوده و مدل‌های بسیاری از برندهای مختلف می‌توانند به راحتی لپ‌تاپ شما را برای یك مرتبه و یا حتی بیشتر، به صورت كامل شارژ كنند.
 
به عنوان مثال پاوربانك B222 شركت اپیسر برخلاف ابعاد كوچك خود، به راحتی می‌تواند در مواقع ضروری كه دسترسی به برق شهری مهیا نیست، شارژ لپ‌تاپ شما را برای استفاده مجدد بر عهده بگیرد. ظرفیت این پاوربانك ۱۱۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و با استفاده از رابط‌های آداپتوری كه به همراه محصول است، می‌توانید طیف وسیعی از نوت‌بوك‌ها را با آن شارژ كنید.
 
ابعاد این پاوربانك بسیار كوچك بوده كه در كنار طراحی چشم‌نواز آن، حس خوبی را به شما منتقل می‌كند و همچنین با توجه به این مزیت، قابلیت حمل آن برای شما سهل و آسان خواهد بود.
 
كانكتورهای مختلف این دستگاه را می‌توان با توجه به مكانیسم كابل خروجی DC بر روی آن جهت استفاده در نوت‌بوك‌های مختلف نصب كرد . توان خروجی این پاوربانك ۴۲ وات بر ساعت است.
 
سلول‌های باتری استفاده‌شده در این پاوربانك، استفاده امن و بدون نوسان ولتاژ را برای شما تضمین می‌كند و مدار به‌كاررفته در آن علاوه بر نوسان ولتاژ و جریان، نسبت به اتصال كوتاه یا حرارت و جریان، ولتاژ بیش از حد حساس بوده و از دستگاه شما در قبال این موارد محافظت می‌كند.
 
این پاوربانك دارای دو خروجی ۵ ولت و ۲٫۵ آمپر، ۱۹ ولت و ۳٫۴۲ آمپر است كه طیف گسترده‌ای از وسایل قابل حمل را به عنوان شارژر همراه پوشش می‌دهد.
 
برای اثبات عملكرد مناسب این دستگاه اقدام به تست آن توسط لپ‌تاپ MSI GP62 6QF Leopard Pro كرده تا در مقام عمل میزان ظرفیت و سرعت شارژ كردن پاوربانك بررسی شود.
 
پس از اتصال كابل پاوربانك به لپ‌تاپ و روشن شدن چراغ‌های نمایشگر آن، همه چیز طبیعی و خوب به نظر می‌رسد و جهت اطلاع از میزان زمان باقیمانده برای اینكه باتری لپ‌تاپ به صورت كامل شارژ شود به قسمت نمایشگر وضعیت باتری در نوار وظیفه ویندوز می‌رویم.
 
به عنوان مثال برای شارژ ۹ درصد باقیمانده از ظرفیت باتری لپ‌تاپ به ۱۱ دقیقه زمان نیاز دارد كه برای لپ‌تاپ با مشخصات سخت‌افزاری بالا (MSI GP62 6QF Leopard Pro) زمان مناسبی است.
 
در شرایط كاملا یكسان، پاوربانك B222 اپیسر باتری لپ‌تاپ را در زمان كمتری شارژ می‌كند. به همین سبب می‌توان به راحتی عملكرد مناسب این پاوربانك را در شارژ لپ‌تاپ‌ها با مشخصات سخت‌افزاری متفاوت تصدیق كرد. همچنین این عملكرد مناسب قابل تعمیم به تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند نیز هست.
 
اپیسر B222 لقب كوچك‌ترین پاوربانك مختص نوت‌بوك را به یدك می‌كشد و ابعاد ۹*۹*۳٫۴ سانتی متر آن ، به همراه وزن كم آن كه در حدود ۲۷۰ گرم است، یك انتخاب ایده‌آل را برای شما مهیا می‌كند.
 
كمپانی انرجایزر هم از قافیه ارائه پاوربانك مختص نوت‌بوك و لپ‌تاپ عقب نمانده و اخیرا دو مدل با ظرفیت بالا به نام‌های XP20000 و XP18000 را روانه بازار مصرف كرده است.
 
توان خروجی بالای این دو محصول به شما اطمینان خاطر می‌دهد، در مواقعی كه به برق شهری جهت شارژ كردن لپ‌تاپ خویش دسترسی ندارید، همیشه یك گزینه مطمئن در كنار شما هست.
 
پاوربانك XP20000 با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارای دو پورت ۵ ولت و ۱ آمپر ، ۵ ولت و ۲٫۱ آمپر جهت شارژ دستگاه‌هایی همچون موبایل و تبلت بوده و در كنار آن از یك پورت خروجی ۱۹ ولت و ۳٫۵ آمپر برای شارژ انواع نوت‌بوك‌ها بهره می‌برد. وزن این محصول در حدود ۴۹۵ گرم است.
 
پاوربانك XP18000 انرجایزر نیز گزینه‌ای مناسب جهت انتخاب و استفاده است. این پاورربانك دارای یك پورت با ولتاژ خروجی ۱۶ الی ۲۰ ولت جهت استفاده برای نوت‌بوك‌ها بوده و همچنین از یك پورت ۹ الی ۱۲ ولت برای پشتیبانی از دستگاه‌هایی همچون پخش كننده DVD و یا دوربین‌ها بهره می‌برد. علاوه بر دو پورت فوق ، یك پورت خروجی USB 5 ولت برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها تعبیه شده است.
 
در بسته‌بندی این پاوربانك تعداد زیادی كانكتور جهت اتصال به لپ‌تاپ های مختلف را مشاهده خواهید كرد كه نیاز شما را برای شارژ لپ‌تاپ هایی نظیر ایسوس، ایسر، توشیبا، دل، سونی، اچ‌پی، لنوو و … برطرف می‌كند.
 
این پاوربانك قابلیت روشن نگه داشتن X230 را به میزان ۷ ساعت و ۵۹ دقیقه را دارد. در صورتی كه این لپ‌تاپ با باتری ۶ سلولی خویش تنها ۶ ساعت و ۵۶ دقیقه روشن می‌ماند.
1396/04/15
19:23:49
5.0 / 5
5717
تگهای خبر: فناوری , تكنولوژی , پاوربانك , لپ تاپ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است