حركت در شرایط بد آب و هوایی؛

تولید پهپاد برای حمل سربازان زخمی و سانحه دیدگان حوادث طبیعی

تولید پهپاد برای حمل سربازان زخمی و سانحه دیدگان حوادث طبیعی شاه بلاگ: تا به امروز پهپادها بیشتر برای عملیات گشت زنی و نظارت و كنترل مورد استفاده بوده اند، اما بزودی از آنها برای حمل سربازان زخمی و نجان یافتگان از سیل و زلزله هم استفاده خواهد شد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از دیجیتال ترندز، شركت تاكتیكال رباتیكس پهپادی به نام كورمورانت تولید كرده كه با عنایت به خصوصیت هایش می تواند كاربردهای متنوعی در حوزه های نظامی، صنعتی و غیرنظامی پیدا كند.
این پهپاد تك موتوره قادر به برخاستن و فرود خودكار بوده و حدودا می تواند بر روی هر سطحی فرود آید و در بدترین شرایط آب و هوایی هم به حركت خود ادامه دهد.
دو ملخ این پهپاد بر خلاف هلكوپترها در دو سوی آن قرار دارد كه حركت افقی و عمودی سریع آن را تسهیل می كند. برای این پهپاد دو ملخ چرخان كوچك تر هم در زیر دم آن برای تسهیل حركت در نظر گرفته شده است.
جثه كوچك این پهپاد حركت آن در لابلای درختان جنگی و در بین ساختمان ها و سیم ها و حتی در لابلای شكاف كوهستان ها را ممكن می كند. این در شرایطی است كه هلكوپترها قادر به چنین كاری نیستند.
این پهپاد قادر به حمل حداكثر ۴۴۰ كیلوگرم بار است و محیط داخلی آن به گونه ای طراحی شده كه در آن واحد قادر به جابجایی دو انسان زخمی یا صدمه دیده و همین طور مقداری بار باشد.
كنترل این پهپاد از فاصله حداكثر ۸۰ كیلومتری ممكن بوده و در پروازهای آزمایشی در یك بازه زمانی ۲۴ ساعته حداكثر شش و نیم تن بار توسط آن جابجا شده است. زمان عرضه و قیمت نهایی این پهپاد مشخص نمی باشد.

1397/03/06
13:15:00
5.0 / 5
4883
تگهای خبر: پهپاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است