برگزاری دومین نشست تجاری فناوری دی-هشت در استانبول

برگزاری دومین نشست تجاری فناوری دی-هشت در استانبول شاه بلاگ: دومین نشست تجاری-فناوری شبكه انتقال و تبادل فناوری دی-هشت (D-۸ TTEN) به میزبانی شورای تحقیقات علمی و فناوری تركیه (توبیتاك) در تاریخ ۲۶ الی ۲۸ مهرماه در استانبول برگزار می گردد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از پارك فناوری پردیس، این نشست در ۳ بخش ارائه عمومی، جلسات تجاری بین شركت­ها (B۲B Meetings) و نمایشگاه جانبی در حاشیه نهمین نشست سران و وزرای خارجه با حضور شركت های فناور حوزه انرژی های تجدیدپذیر از ۸ كشور عضو برگزار می شود.
نشست های تجاری-فناوری شبكه انتقال و تبادل فناوری دی-هشت با محوریت حوزه های مختلف فناوری با حضور شركت­های فناور از كشورهای عضو به منظور آشنایی شركت­ها از توانمندی های یكدیگر و توسعه مبادلات فناوری و مشاركت و سرمایه­گذاری مشترك برگزار می شود.
اولین دور این نشست با حضور ۱۸ شركت فناور تولیدكننده داروهای بیوسیمیلار اردیبهشت ماه سال ۹۶ در شهر داكا در بنگلادش به میزبانی شورای تحقیقات علمی و صنعتی بنگلادش برگزار شد و نشست دوم در زمینه انرژی های تجدیدپذیر در تركیه برگزار خواهد شد.
شركت های فناور در حوزه انرژی های تجدیدپذیر می توانند با ارسال فرم درخواست خود از طریق لینك زیر به آدرس ایمیل دبیرخانه به نشانی info@d۸tten.org برای ثبت نام در این نشست اقدام كنند.
 

1396/07/11
13:31:28
5.0 / 5
4807
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است