وسیله نقلیه ای كه بدن انسان را به موشك تبدیل می كند

وسیله نقلیه ای كه بدن انسان را به موشك تبدیل می كند شاه بلاگ: اخیرا طرح اولیه كوادكوپتری عرضه شده كه ظرفیت یك سرنشین را دارد. وسیله نقلیه با چهار پروانه الكتریكی حركت می كند و در حقیقت بدن انسان را به موشك تبدیل می كند.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از نیواطلس، اخیرا طرح اولیه پهپادی به نام Dart Flyer عرضه شده كه در تصاویر مربوط به آن سر كاربر از این وسیله نقلیه بیرون آمده است. این طرح در چالش GoFly عرضه شده كه بویینگ آن را برگزار می نماید.
وسیله نقلیه مذكور یك كوادكوپتر همراه كابینی است.طرح اولیه Dart Flyer را شركت طراحی هواپیمایRay Research AG عرضه كرده كه برپایه یك هواپیمای كوچك با قابلیت كنترل از طریق دور است كه در انتهای آن جایی برای مسافر در نظر گرفته شده است.
شركت مذكور معتقد می باشد می توان آن را هواپیمای یك نفره دانست كه در حقیقت بدن انسان را به یك موشك تبدیل می كند.
به گفته طراحان، این هواپیما دارای چهار پروانه است كه با استفاده از موتور محركه الكتریكی پرواز می كنند. هركدام از پروانه های فعال می توانند تا ۷۵ درصد از انرژی مورد نیاز را تامین كنند. هواپیمای مذكور بعد از وارد شدن به صورت عمودی از زمین بلند می گردد. اما بعد از آن به حال افقی به سفر ادامه می دهد.
اندازه بال های این هواپیما ۲.۴ متر است و ارتفاع پهپاد آن هم ۲ متر است. به عبارت دیگر این وسیله نقلیه هوایی به راحتی در بیشتر پاركینگ ها جا می گیرد.

1397/03/19
14:51:54
5.0 / 5
4703
تگهای خبر: پهپاد , هواپیما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است