به گزارش شاه بلاگ به نقل از ورج، مشتریان شركت آمازون بارها از این مساله كه خریدهایشان به دستشان نرسیده گلایه كرده اند. بنابراین این شركت برای حل مشكل یادشده مذاكراتی با شركت فریم به عمل آورده تا از یك سو زنگ درهای هوشمند تولید كند و از جانب دیگر با طراحی قفلی خاص، یك بار دسترسی به صندوق عقب خودروها را برای قراردادن سفارش در آنها ممكن كند.
در صورت عملیاتی شدن این طرح، مالكان خودروها می توانند از طریق دور قفل صندوق عقب خودرو را باز كنند و به تحویل دهنده امكان دهند سفارش را در این محل قرار دهد.
افراد می توانند تعداد موارد این نوع دسترسی به صندوق عقب و حتی مدت زمان باز ماندن قفل را در این شیوه تعیین كنند.
زنگ در هوشمند هم با همكاری دو شركت در حال طراحی است، اما هنوز قیمت، جزئیات فنی و زمان عرضه آن اعلام نشده است. این شركت همینطور در تلاش برای تغییر سیستم انبارداری و ارسال كالاست تا زمان دریافت كالا توسط مشتریان كاهش یابد.