اولین رویداد ملی ایدمو برگزار می گردد

اولین رویداد ملی ایدمو برگزار می گردد شاه بلاگ: اولین رویداد ملی ایدمو (فراخوان جذب ایده های فناورانه) تیرماه سال جاری برگزار می گردد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از مهر به نقل ستاد توسعه فناوری نانو، نخستین فراخوان جذب ایده های خلاقانه و نوآورانه «ایدمو» تا ۲۷ مرداد بعنوان آخرین مهلت برای ارسال ایده ها اعلام شده است.
ایدمو، رویدادی ملی است كه به منظور فراخوان و جذب ایده های فناوران در حوزه های منتخب از جانب مركز پیشران فناوری‏های راهبردی و تحقیقات كاربردی توسعه ای برگزار می گردد. این رویداد بعنوان یكی از الگوهای حمایتی و توسعه ای مركز در سطح ملی و به صورت فصلی برنامه ریزی شده است كه صاحبان ایده های برتر در آن از حمایت‏های ویژه مركز پیشرفت بهره‏ مند خواهند شد.
برای شركت در این رویداد، شركت كنندگان باید ایده های خویش را به صورت كامل در چارچوبی كه از جانب دبیرخانه رویداد در اختیار آنها قرار می گیرد در مدت تعیین شده در سایت رویداد ثبت و ارسال نمایند.
سپس داوری و ارزیابی ایده ها توسط كمیته های تخصصی صورت گرفته و از هر حوزه، ۱۰ ایده فناورانه برتر در تاریخ مشخص شده در برنامه زمان بندی رویداد برای عرضه ایده های خود در حضور هیأت داوران، نماینده شركت های خصوصی، شتاب دهنده ها، شركت های سرمایه گذاری، صندوق های سرمایه گذاری و... دعوت خواهند شد. بعد از ارائه، ۳ نفر از هر حوزه بعنوان ایده منتخب شناخته شده و جهت حضور و عرضه تفصیلی ایده خود در رویداد ایدمو دعوت خواهند شد.
در روز برگزاری رویداد ایدمو، صاحبان ایده های منتخب به عرضه شفاهی در حضور هیأت داوران پرداخته و بر مبنای نحوه ارائه، طرح تفصیلی و سایر مستندات، ارزیابی توسط هیأت داوران صورت می گیرد. مراسم تقدیر از صاحبان ایده های برتر در تاریخ تعیین شده در برنامه زمان بندی رویداد برگزار می شود. جوایز در نظر گرفته شده برای افراد برتر شامل جایزه نقدی به مبلغ ۳ میلیون تومان، اولویت بهره مندی از الگوهای حمایتی مركز، شركت در دوره های آموزش و توانمندسازی مركز پیشرفت و شركت در بازدیدهای علمی برنامه ریزی شده از جانب مركز است.
ثبت نام از اول تیرماه ۹۷ شروع شده و آخر مهلت ارسال ایده ها ۲۱ تیرماه است. ۱ تا ۱۵ مرداد ارزیابی اولیه و انتخاب ۵۰ ایده برتر انجام می گردد. عرضه شفایی ایده های برتر در كمیته تخصصی ۱۶ تا ۳۱ مرداد و عرضه در حضور هیات داوران ۱۵ شهریور خواهد بود.
طراحی و ساخت موتورهای الكتریكی غیرمتعارف در حوزه تكنولوژی های جدید، ساخت نانوحسگر زیستی تشخیصی محصولات تراخیت كشاورزی در حوزه امنیت غذایی، ساخت سنسور زیستی تشخیص مستمر در حوزه علوم زیستی و سلامت، طراحی و ساخت دوربین های بلعیدنی در حوزه علوم همگرا و تمام گرا، طراحی بازی های واقعی جدید برای كودكان پیش از دبستان در حوزه فناوری های نرم از موضوعات در این رویداد هستند.

1397/04/11
22:31:30
5.0 / 5
5184
تگهای خبر: پیشرفت , توسعه , سرمایه گذاری , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است