گزارش تصویری تشریحی؛

پروژه خانه سازی روی تپه ای در دل شهر

پروژه خانه سازی روی تپه ای در دل شهر شاه بلاگ: یك شركت معماری پروژه مسكن سازی روی تپه ای را اجرا كرده است. در این پروژه روی تپه گیاهان مقاوم به كم آبی كاشته می گردد و ساكنان علاوه بر چشم اندازی زیبا از سروصدای شهری دور هستند.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از نیواطلس، اولین پروژه جالب شركت معماری MAD Architect در آمریكا در شرف اتمام است. این پروژه كه در بورلی هیلز كالیفرنیا انجام می شود، یك مسكن لوكس است كه برای ساكنان خود آرامش را فراهم می كند.

این پروژه در یك روستا روی تپه ای كوچك اجرا می گردد كه تمام امكانات شهری را دارد.

این پروژه كه Gardenhouse نام گرفته شامل یك سكوی بزرگ به شكل یك تپه مصنوعی است. روی آن ۱۸ خانه تولید شده است. بعد از تكمیل پروژه روی این سكو گیاهان مقاوم در برابر خشكی و كم آبی كاشته می گردد. روی زمین هم فضاهایی تجاری برای اجاره فراهم می گردد.

این پروژه چشم اندازی زیبا برای ساكنان تپه فراهم می كنداما علاوه برآن از سروصدا و ترافیك منطقه پایین هم دور است.

این پروژه با هدف تولید اتمسفری سبز در محیط آپارتمانی است. به جای آنكه پروژه در مكانی سبز در طبیعت اجرا شود، تجربه زندگی در وسط طبیعت را برای ساكنان این خانه ها فراهم می كند. همزمان ساكنان می توانند از امكانات شهری استفاده كنند.

پروژه Gardenhouse شامل ۱۸ خانه است همچون سه خانه شهری، دو استودیو، ۵ ویلا و ۸ آپارتمان. این خانه ها در یك منطقه كوچك و ایزوله ساخته می گردد.

1397/04/18
15:25:40
5.0 / 5
4977
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است