ترمیم تصاویر پیكسلی با هوش مصنوعی

ترمیم تصاویر پیكسلی با هوش مصنوعی شاه بلاگ: شركت ˮانویدیاˮ، روشی برای ترمیم تصاویر پیكسلی با آموزش هوش مصنوعی عرضه داده است.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از فست كمپانی، شركت آمریكایی "انویدیا"(NVIDIA) با همكاری دانشگاه های "آلتو"(Aalto University) فنلاند و دانشگاه "ام.آی.تی"(MIT)، طرحی برای آموزش هوش مصنوعی عرضه داده اند. این طرح، یك شبكه عصبی است كه می تواند تصاویر پیكسل شده را ترمیم كند.
قبل از این، به جهت اینكه هوش مصنوعی، چگونگی درست كردن تفاوت ها را یاد بگیرد، یك عكس پیكسلی و یك عكس بدون پیكسل مورد نیاز بود. در این روش جدید، دیگر نیازی به عكس بدون پیكسل نیست و هوش مصنوعی می تواند اختلالات و پیكسل ها را رفع و به صورت خودكار، عكس را ترمیم كند.


هوش مصنوعی با استفاده از آموزش یادگیری عمیق، می تواند تصاویر دارای نویز را بررسی كند و بدون تحلیل تصویر ابتدایی، آنها را ترمیم كند. در واقع، هوش مصنوعی می تواند با استفاده روش های آموزشی مشابه و بدون نمونه های سالم، كار خویش را انجام دهد.


مقاله مربوط به این فناوری، در "كنفرانس بین المللی یادگیری ماشینی" (International Conference on Machine Learning in Stockholm) در شهر استكهلم سوئد عرضه شد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آن را از اینجا دانلود كنید: video/mp4

1397/04/20
14:25:54
5.0 / 5
5089
تگهای خبر: دانش , هوش مصنوعی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است