چهره فرزند خویش را پیش از تولد ببینید

چهره فرزند خویش را پیش از تولد ببینید به گزارش شاه بلاگ تقریبا همه والدین دوست دارند پیش از به دنیا آمدن نوزادشان بتوانند از چهره و ظاهر او آگاه شوند یك برنامه تلفن همراه تحقق این هدف را ممكن می نماید.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از دیجیتال ترندز، از این پس با استفاده از یك برنامه تلفن همراه خواهید توانست به این آرزوی خود جامه عمل بپوشانید. البته استفاده از این برنامه كه توسط شركت HumanCode طراحی شده مستلزم ۳۴۹ دلار هزینه است.
برنامه یادشده كه BabyGlimpse نام دارد، بر اساس خصوصیت های دی ان ای والدین می تواند ظاهر و خصوصیت های نوزاد آنها را پیش بینی كند. جهت استفاده عملیاتی از این برنامه، والدین باید نمونه بزاق خویش را برای انجام آزمایش دی ان ای در اختیار شركت یادشده قرار دهند. سپس آزمایش های لازم بر روی این نمونه صورت می گیرد و در نهایت اطلاعات ژنتیكی والدین استخراج و تصویرسازی از چهره جنین صورت می گیرد.
در نهایت اطلاعات مربوط به نوزاد و چهره وی با استفاده از یك برنامه موبایلی سازگار با آیفون یا با استفاده از یك پورتال اینترنتی كاملا ایمن در اختیار والدین قرار می گیرد. از جمله اطلاعات قابل دسترس از این طریق می توان به ریشه های اجدادی، ظاهر، توانمندی های فیزیكی، خصوصیت های رفتاری، كیفیت خواب، رژیم مناسب غذایی برای كودك و غیره اشاره كرد.
البته نمی توان ادعا كرد اطلاعات و تصویر كودك كه از این طریق در اختیار والدین قرار می گیرد، كاملا دقیق است، اما به هر حال می توان از این طریق تصویری كلی از خصوصیت های نوزاد متولدنشده به دست آورد و از ابهام خارج شد.
 

1396/07/25
18:49:50
5.0 / 5
4702
تگهای خبر: تكنولوژی , اینترنت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است