پارك فناوری پردیس میزبان ۳۰۰ محقق شد

پارك فناوری پردیس میزبان ۳۰۰ محقق شد شاه بلاگ: پارك فناوری پردیس معاونت علمی با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی یك شركت میزبان ۳۰۰ محقق این شركت خواهد بود.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تابحال بیش از ۱۹۰۰ درخواست عضویت در حوزه های مختلف به پارك فناوری پردیس معاونت علمی واصل شده و از این میان چندین واحد فناور توانسته اند مراكز تحقیق یا دفاتر طراحی و مهندسی خویش را در پارك تولید و مستقر كنند.
سه مدل برای عضویت وجود دارد. مدل اول ویژه شركت های نوپا، صاحبان ایده و طرح است كه شركت ها می توانند به مركز رشد فناوری نخبگان درخواست داده و سپس طرحشان داوری و به عضویت پارك در بیایند. مدل دوم، درخواست شركت ها برای عضویت در بخش های استیجاری پارك است.
معمولاً از این فرصت، شركت های متوسطی كه نیاز به فضای بزرگ تر یا توان خرید زمین ندارند، استفاده می نمایند و مدل سوم، عضویت در بخش های اراضی است كه پس از ارزیابی و تأییدیه گرفتن از پارك، شركت ها می توانند زمینی را به تملك خود درآورده و بعد از ساخت در آن مستقر شوند.
در همین راستا مراسم امضای قرارداد واگذاری زمین به یك شركت با حضور مدیركل امور شركت های دانش بنیان پارك فناوری پردیس و جمعی از مدیران و كارشناسان دو مجموعه برگزار گردید.
سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی در پارك
ابراهیم حسین نژاد مدیرعامل این شركت اظهار داشت: در ابتدا ۵۰۰ متر، فضای استیجاری در پارك داشتیم و هم اكنون پس از اقدامات اولیه توانستیم ۵ هزار متر زمین خریداری نموده كه حدود ۸ هزار متر فضای اصلی ساختمان است.
وی با اشاره به تعداد كاركنانی كه به پارك خواهند آمد، اظهار داشت: تابحال ۱۰۰ نفر از كاركنان شركت به این محیط منتقل شده و پیش بینی می نماییم تا اتمام پروژه یعنی در حدود ۱۸ ماه دیگر ۲۰۰ نفر دیگر از محققان به پارك منتقل شوند.
حسینی نژاد به سرمایه گذاری انجام شده در پارك اشاره نمود و اظهار داشت: حدود ۴۰ میلیارد تومان بابت ساختمان و همینطور حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بابت دیتاسنتر باید سرمایه گذاری نماییم كه در مجموع شركت حدود ۱۵۰ میلیارد تومان بابت ساخت و تجهیز در پارك سرمایه گذاری می نماید.

1397/06/25
14:37:54
5.0 / 5
4643
تگهای خبر: تولید , دانش , دانش بنیان , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است