نخ دندان سه بعدی هم از طریق رسید

نخ دندان سه بعدی هم از طریق رسید پاك كردن لای دندان ها با خلال دندان یا نخ دندان فرایندی وقت گیر است كه معمولا سبب پاك شدن همه جرم ها هم نمی شود؛ اما نخ دندان سه بعدی می تواند این مشكل را حل كند.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از نیواطلس، عموم دندان پزشكان به مردم سفارش می كنند حداقل روزی یك بار با نخ یا خلال دندان لابلای دندان های خویش را پاكسازی كنند تا از پوسیدگی آنها جلوگیری شود.
با ابداع نخ دندان سرتاسری سه بعدی می توان این كار را یك بار و با دقت كافی انجام داد تا بهداشت دهان و دندان به بهترین نحو رعایت شده باشد. شركت بلیزیدنت سازنده این نخ دندان آن را به طور اختصاصی برای هر فرد و بر اساس فرم دهان وی طراحی می كند.
هر فرد برای تهیه نخ دندان سه بعدی باید عكس اسكن شده دهان و دندانهایش را برای این شركت ارسال نماید تا بر مبنای آن قالب نخ دندان سه بعدی طراحی و تولید شود.
نخ دندان یادشده متشكل از نخ هایی است كه به طور دقیق بر اساس محل فاصله گذاری دندان های هر فرد در یك قالب پلاستیكی جاگذاری شده اند و بعد از هر بار استفاده با استفاده از یك قرقره كه در انتهای قالب قرار دارد قابل تعویض هستند.
قالب یادشده شباهت زیادی با قالب دندان مصنوعی دارد و نخ های دندان جاگذاری شدن در آن می توانند عمق فواصل دندان ها را پاكسازی كنند. نخ قرقره این ابزار برای ۵۰۰ بار تمیز كردن لای دندان ها كافیست و بعد از آن باید از نخ دندان تازه ای استفاده گردد.
هزینه اسكن كردن دندان ها بدین منظور ۷۵ تا ۱۰۰ دلار و هزینه خرید خود دستگاه نخ دندان سه بعدی ۱۹۹ دلار اعلام شده است. ارسال این دستگاه به منزل چهار هفته زمان نیاز دارد.
 

1396/08/17
18:16:14
5.0 / 5
5182
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است