در جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت ؛

آخرین دستاوردهای دریایی دانش بنیان رونمایی می گردد

آخرین دستاوردهای دریایی دانش بنیان رونمایی می گردد شاه بلاگ: در جشواره ملی دریا مسیر پیشرفت آخرین دستاوردهای دریایی شركت های دانش بنیان رونمایی می گردد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از مهر، مهدی شورا دبیر نمایشگاه «دستاوردهای فناورانه دریایی كشور» در جشواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» اظهار داشت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع در باغ موزه دفاع مقدس در تهران برپا می گردد.
وی با اشاره به حضور نهادها و سازمان های مختلف و مرتبط در این نمایشگاه اضافه كرد: تابحال حدود ۵ ارگان دریایی مانند سازمان بنادر و دریانوردی، نیروی دریایی ارتش، شركت ملی نفتكش ایران، مؤسسه تحقیقاتی علوم شیلات كشور، شركت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران، برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی كرده اند.
شورا با تاكید بر ضرورت گسترش فرهنگ دانش بنیان در حوزه صنایع دریایی، افزود: به منظور اشاعه فرهنگ دانش بنیان و آشنایی بیشتر جامعه با دستاوردهای كنونی، تابحال حدود هشتاد شركت دانش بنیان و خصوصی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی كرده اند.
وی با اشاره به اینكه معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری برای حمایت ویژه از محصولات دانش بنیان دریایی اعلام آمادگی كرده است، افزود: در این نمایشگاه و با حضور نمایندگان مجلس، مسئولان كشوری و رؤسای ارگان های دریایی از آخرین دستاوردهای شركت های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه رونمایی می گردد و تابحال ۵ شركت از آمادگی خود برای رونمایی از محصولاتشان در این رویداد دریایی اطلاع داده اند.
نمایشگاه «دستاوردهای فناورانه دریایی» چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت توسط ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و با همكاری انجمن سازندگان شناور تجهیزات و سازه های دریایی، یكم تا سوم آبان ماه در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار می گردد.

1397/07/02
15:02:52
5.0 / 5
4802
تگهای خبر: پیشرفت , توسعه , دانش , دانش بنیان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است