بزرگترین موزه علوم طبیعی در اروپا را ببینیدبعلاوهتصاویر

بزرگترین موزه علوم طبیعی در اروپا را ببینیدبعلاوهتصاویر شاه بلاگ: موزه داروین در مسكو را می توان یكی از دیدنی های این شهر به شمار آورد. این محل در سال 1907 توسط جانور شناسی به نام الكساندر كاتس بوجود آمد. در سال 1995 ساختمان جدید موزه كه ساخت و ساز آن 20 سال طول كشید افتتاح گردید.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، امروز موزه داروین بزرگترین موزه علوم طبیعی در اروپا است و در آن مجموعه ای از حیوانات خشك شده، اسكلت جانوران، مجسمه ها و مولاژهای جانوری و گیاهی و صدها نمونه جالب از تنوع حیات بر روی زمین، آب و هوا نگهداری می گردد. این موزه چهار طبقه دارد كه هر طبقه به مبحث خاصی اختصاص داده شده است.
در هر یك از سالن های این موزه كامپیوتر ها می توانند اطلاعات دقیقی درباره مبحث های مختلف مربوط به حیات زمینی نه تنها در مورد موزه، بلكه پیرامون خیلی از موزه های مهم دیگر علوم طبیعی در روسیه را چه به صورت مستقیم و چه به شكل ارتباط اینترنتی در اختیار علاقمندان بگذارد.


بازدیدكنندگان همینطور می توانند با استفاده از دستگاه های سمعی بصری صدای حیوانات را بشنوند و یا تصاویر و فیلم های مربوط به آنها را حتی به شكل سه بعدی ببینند.
در موزه تاریخ طبیعی داروین بررسی تنوع و پیچیدگی طبیعت، بحران كنونی زیست محیطی، سفر به دوران دایناسور ها، پیچیدگی مغز انسان، آناتومی بدن انسان و حیوانات، پرندگان، حشرات و پروانه و صدها نمونه دیگر را ببینید.
این موزه به طور مرتب از بامداد تا آخر ساعت كاری خود میزبان دانش آموزان مدارس و دانشجویان دانشگاه ها است.


نكته جالب آنكه این افراد نه فقط بعنوان گردشگران علمی از این موزه بازدید دارند، بلكه بعضی از دانشجویان رشته های هنری مثل گرافیك و سینما و طراحان و سازندگان فیلم های كارتونی برای گرفتن الگو و الهام، به موزه می آیند.
نمایشگاه های موقت به صورت منظم و سازماندهی سخنرانی ها و سفرهای تفریحی برای گروه های مختلف سنی از وظایف موزه به حساب می آید.
موزه تاریخ طبیعی داروین همینطور دارای یك نمایشگاه با نام "سیاره زندگی"، یك مركز چند رسانه ای "محیط زیست مسكو"، سینما و یك سینمای سه بعدی است.


















1397/07/23
15:33:51
5.0 / 5
5030
تگهای خبر: اینترنت , دانش , دستگاه , كامپیوتر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است