عرضه عینك واقعیت افزوده توسط یك شبكه اجتماعی

عرضه عینك واقعیت افزوده توسط یك شبكه اجتماعی شاه بلاگ: شركت آمریكایی ˮاسنپ اینكˮ(Snap Inc) كه صاحب شبكه اجتماعی ˮاسنپ چتˮ است، مبادرت به تولید و عرضه عینك های واقعیت افزوده(AR) با دوربین دوگانه خواهد نمود.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، گزارش شده است كه رسانه اجتماعی آمریكایی "اسنپ" به دنبال انتشار نسخه جدیدی از عینك با طراحی آلومینیومی و دو دوربین در كناره های آن است.

این عینك با استفاده از برنامه اسنپ چت(Snapchat) شما را قادر می سازد جلوه های ویژه را به صورت واقعیت افزوده در ویدیوهای خود اضافه كنید.

این عینك نسبت به مدل قبلی خود كه در سال 2016 ارائه شد، بیشتر از دو برابر قیمت دارد و تا آخر سال جاری با قیمت 350 دلار به فروش خواهد رسید.

صاحبان این شركت امیدوارند با عرضه این عینك ها از افت بیشتر قیمت سهام خود جلوگیری نمایند.
"اسنپ اینك"(Snap Inc) شركت فناوری و رسانه اجتماعی آمریكایی در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۱ توسط "ایوان اشپیگل" و "بابی مرفی" در شهرك "ونیز، لس آنجلس" تاسیس شده است.
این شركت چهار محصول دارد: اسنپ چت، سپكتكلز، بیتموجی و زنلی. نام این شركت در ابتدا "اسنپ چت اینك" بود، ولی در ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۶ به "اسنپ اینك" تغییر برند داده شد تا محصول سپكتكلز را تحت یك شركت واحد بگنجاند.




1397/09/01
20:58:32
5.0 / 5
4455
تگهای خبر: تولید , جت , دوربین , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است