دوچرخه عادی را به دوچرخه برقی تبدیل كنید

دوچرخه عادی را به دوچرخه برقی تبدیل كنید شاه بلاگ: استفاده از دوچرخه های برقی می تواند دوچرخه سواری را ساده تر كرده و طی مسافت های طولانی تری را از این طریق ممكن نماید.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از نیواطلس، در سال های اخیر كیت های متعددی برای برقی كردن راحت دوچرخه های عادی تولید و عرضه شده است. این كیت ها با اتصال به یكی از چرخ ها انرژی لازم برای حركت آنها را تامین می كنند.
كیت جدید تولید شده به این منظور Swytch نام دارد و مجهز به یك موتور، یك بسته باتری و برخی تجهیزات الكترونیكی جانبی است. حجم و وزن كم سبب می گردد كه نصب این بسته تاثیر زیادی بر وزن دوچرخه نگذارد.
موتور افزوده شده به چرخ جلوی دوچرخه از این طریق ۳۶ واتی و ۲۵۰ ولت است. باتری این موتور آلومینیومی است و نصب و فعال كردن كل این مجموعه در عرض كمتر از ده دقیقه صورت می گیرد.
كابل های انتقال برق از پشت فرمان تا موتور و سپس تا ترمز و حسگرهای پدال انتقال می یابند و با این كار سرعت حركت دوچرخه یادشده بسته به نوع باتری مورد استفاده به ۲۴ یا ۳۲ كیلومتر در ساعت افزایش می یابد. مدت زمان شارژ این دو نوع باتری هم به ترتیب حداكثر ۴ و ۶ ساعت است.
وزن این دو مجموعه بسته به باتری مورد استفاده به ترتیب ۳. ۹ و ۴. ۸ كیلوگرم است و قیمت آنها در زمان عرضه احیانا ۶۵۰ دلار خواهد بود.
 

1396/08/24
18:35:57
5.0 / 5
4613
تگهای خبر: تولید , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است