پهپادی كه سقوطش جان انسان ها را تهدید نمی كند

پهپادی كه سقوطش جان انسان ها را تهدید نمی كند شاه بلاگ: یك شركت تجاری پهپادی را تولید كرده كه در صورت نقص فنی ناگهانی و سقوط، جان انسان ها را تهدید نمی كند، برای اینكه مجهز به یك سیستم ایمنی خاص است.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از اسلش گیر، این پهپاد كه DJI Inspire ۲ نام دارد، توسط شركت Indemnis تولید شده و دارای چترنجاتی است كه بلافاصله پس از خاموش شدن یا از كارافتادن فعال شده و موجب میگردد این پهپاد با سرعتی آهسته به سمت زمین حركت نماید.
سیستم ایمنی این پهپاد نكسوس نام دارد و برای نخستین بار موفق به دریافت تاییدیه های ایمنی سازمان بین المللی استاندارد شده است. با نصب سیستم مذكور پرواز پهپادها بر روی عموم مردم با سهولت و احساس امنیت بیشتری صورت می گیرد.
انتظار می رود پهپادهای مجهز به این سیستم ایمنی پس از تكمیل بررسی های نهایی تا اواخر سال جاری میلادی روانه بازار شوند، البته قیمت این محصولات هنوز اعلام نشده است. بررسی ها نشان داده است سرعت پهپادهایی كه به سبب نقص فنی به زمین سقوط می كنند امكان دارد به ۱۵۰ كیلومتر در ساعت برسد و پس برخورد آنها با انسان ها با چنین سرعتی امكان دارد حتی منجر به مرگ افراد شود.

1397/10/22
15:51:59
5.0 / 5
4598
تگهای خبر: بین الملل , پهپاد , تولید , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است