به دلیل شكایت مشتریان؛
هتل ژاپنی كارمندان رباتیك را اخراج كرد
به گزارش شاه بلاگ هتل ژاپنی كه از كارمندان رباتیك استفاده می كرد مجبور شده نیمی از آنها را اخراج كند چونكه به جای كمك به كارمندان اضافی، كار بیشتری تولید می كردند.
به گزارش شاه بلاگ به نقل از دیلی میل، چندی قبل هتلی در ژاپن ربات های متعددی را به كار گرفت. این ربات ها در قسمت رزروشن و خدمات اتاق فعالیت می كردند. اما این هتل مجبور شده نیمی از كارمندان رباتیك خویش را اخراج كند. هتل رباتیك Henn na در ناگازاكی و در ۲۰۱۵ میلادی راه اندازی شد و سال بعد بعنوان اولین هتل با كارمندان رباتیك دنیا در گینس به ثبت رسید. اما حالا به علت شكایت های مختلف كارمندان و مشتریان این هتل زنجیره ای، فقط نیمی از ۲۴۳ ربات خویش را در حالت فعال نگه داشته است چونكه آنها به جای آنكه از حجم كار كارمندان بكاهند، هرج و مرج تولید می كردند. یكی از كارمندان هتل در این باره به روزنامه وال استریت ژورنال اظهار داشت: با اخراج ربات ها اوضاع بهتر است. دیگر مسافران از ما نمی خواهند برای حل مشكلی مربوط به ربات ها به اتاقشان برویم. هتل نخست ۸۰ ربات را به كار گرفته و خیلی سریع تعداد كارمندان رباتیك را افزود، همچون سگ های رباتیكی كه در لابی هتل مسافران را سرگرم می كردند. اما به قول مسافران این ربات ها بیشتر اوقات خراب بودند. همینطور یك ربات كمكی در اتاق ها به نام «Churi»، از اولین ماشین هایی بود كه اخراج شد چونكه به قول مسافران، نمی توانست سوال های ساده را پاسخ دهد. «تاكیوشی او »مدیر هتل در این باره می گوید: این ربات های محدودیت هایی دارند. شرایطی وجود دارد كه نیازی به ربات نیست و گاهی اوقات آنها فقط مردم را عصبانی می كنند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب