دوچرخه ثابتی كه به تنهایی یك باشگاه استبعلاوهتصاویر

دوچرخه ثابتی كه به تنهایی یك باشگاه استبعلاوهتصاویر شاه بلاگ: دوچرخه ثابت ˮپلوتونˮ امكان برگزاری كلاس های ورزشی مجازی را در خانه فراهم می آورد و یك عامل انگیزشی فوق العاده برای رسیدن به تناسب اندام و آرامش روانی است.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شركت "پلوتون"(Peloton) و دوچرخه متصل به آن یك محصول نشان دهنده دوران جدیدی از تمرین ورزشی برمبنای نیاز و تقاضا است.

این دوچرخه به صورت مشخص برای كاربر مثل یك رفیق است و مناسب ترین حركات را با عنایت به شرایط كاربر پیشنهاد می دهد.

"پلوتون" مجموعه تمرینات گسترده ای دارد كه مدت زمانی كه باید عرق كنید، میزان توانایی شما، سبك موسیقی مورد علاقه تان یا سبك تمرینی ترجیحی شما را در اختیارتان قرار می دهد.

بنابراین خرید این دوچرخه 2445 دلاری و اشتراك 39 دلاری ماهیانه آن یك سرمایه گذاری قابل ملاحظه در تندرستی است.

این وسیله برای كسانی كه به سبب بی توجهی به سلامتی خود و یا نداشتن وقت به اندازه كافی ورزش نمی كنند، بهترین است.



سه ماه استفاده از این دوچرخه ثابت در خانه كاربر را به خوبی عادت می دهد، چونكه دستورالعمل های پیشنهادی آن به شما فرصتی برای خسته شدن و سر رفتن حوصله نمی دهد.

یك نمایشگر 22 اینچی رودرروی كاربر قرار دارد كه می تواند تمام وقت را به تماشای آن بپردازد و از اطلاعات و سرگرمی های بی شمار آن بهره مند شود.

"پلوتون" ریتم گرم كردن شما را پیدا می كند و سپس می توانید همزمان با پدال زدن به پیشنهاد این دوچرخه با وزنه های 1.5 كیلوگرمی باز كار كنید.

داشتن "پلوتون" در خانه خود یك عامل انگیزشی همیشگی است. برای اینكه در عین حال كه سبب تندرستی و كاهش وزن می شود، حالت نشستن روی دوچرخه سبب ترغیب افراد می شود.

در كنار انجام تمرینات ورزشی با "پلوتون" می توان از موسیقی مورد علاقه خود لذت برد.



اما شاید مهم ترین خاصیت "پلوتون" امكان برقراری ارتباط با مربی یا اشخاص دیگر در طول تمرین و به شكل یك كلاس باشد. كاربران با استفاده از این خاصیت بیشتر از پیش تشویق به ورزش می شوند و می توانند یكدیگر را ترغیب كنند.

یك منبع دیگر هم برای احداث انگیزه در این دوچرخه وجود دارد و آن آمار است. عملكرد فعلی شما همراه با امكان مقایسه با روزهای قبل همواره بر روی صفحه نمایش در دسترس می باشد. همین طور ضربان قلب شما و میزان كالری سوزانده شده باز قابل مشاهده می باشد.

این وسیله در واقع امكان رقابت شما با خودتان را فراهم می آورد. بدین سبب با "پلوتون" می توانید به بهترین عملكرد شخصی خود برسید. چونكه از راه صفحه نمایش این دوچرخه، وب سایت و یا اپلیكیشن Peloton می توانید تمرینات قبلی خودرا بازنگری كرده و به آمار خود به شكل ساده یا گرافیكی نگاه كنید.



این وسیله برای خیلی از افراد یك جنبه اجتماعی برای ورزش كردن دارد، برای اینكه نیاز به خالی كردن وقت برای رفت و آمد به یك باشگاه ورزشی یا كلاس تناسب اندام را از بین می برد و می توان در لحظه و در خانه به جمع كلاس پیوست.

یك نكته مثبت دیگر این دوچرخه این است كه نسبت به خیلی از تردمیل ها ارزانتر است. ضمن این كه امكان پرداخت اشتراك ماهانه برای بهترین استفاده از آنها وجود دارد.

همانند تمام اهداف مربوط به سلامت و تناسب اندام، ذهنیت مهم ترین چیز است. داشتن چنین وسایلی با امكان شركت در كلاس های مجازی جذاب، یك راه مفید برای احداث انگیزه و رسیدن به تناسب اندام است.




1397/11/03
13:58:06
5.0 / 5
5038
تگهای خبر: اپلیكیشن , جت , سایت , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است