سفارش پیتزا با ضبط ماشین!

سفارش پیتزا با ضبط ماشین! به گزارش شاه بلاگ یكی از معروف ترین برندهای عرضه پیتزا در آمریكا به دنبال این است تا این امكان را برای شهروندان فراهم آورد كه بتوانند با سیستم صوتی و تصویری خودروی خود پیتزا سفارش دهند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، پیتزافروشی مشهور "دومینو"(Domino) می خواهد كاری كند تا مردم بتوانند از راه هر وسیله قابل تصور، پیتزا سفارش دهند و در جدیدترین تلاش در حال دستیابی به فراهم كردن امكان سفارش پیتزا با سیستم صوتی و تصویری خودرو است.
این برند با همكاری شركت "Xevo" در حال كار بر روی اپلیكیشنی است كه می تواند با استفاده از سیستم سرگرمی خودرو و بدون نیاز به یك گوشی هوشمند سفارشات پیتزای مردم را دریافت كند.
با این برنامه كاربران می توانند بدون اینكه حواسشان پرت شود، به راحتی پیتزا سفارش دهند و یا آخرین سفارش خویش را تكرار كنند. همینطور در صورتیكه كاربر یك سفارش نیاز به توضیح داشته باشد امكان برقراری تماس با انتخاب گزینه سفارش تلفنی وجود دارد.
باآنكه دومینو هنوز اطلاعات جزئی را مخابره نكرده است، اما احتمال دارد كه سفارش از برندهای دیگر هم با این برنامه امكان پذیر باشد.
پیش بینی می شود كه این فناوری در سال ۲۰۱۹ روی میلیون ها خودرو در دسترس قرار بگیرد.
در هر صورت این برنامه می تواند مفیدتر از چیزی باشد كه تصور می شود. معمولاً افراد ترجیح می دهند به منظور صرفه جویی در وقت در راه بازگشت به خانه سفارش غذا دهند و این برنامه این كار را تسهیل می كند.



1398/01/07
14:29:20
5.0 / 5
4514
تگهای خبر: اپلیكیشن , جت , خودرو , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است