حذف تمام اپلیكیشن های فروش ماریجوانا از پلی استور

گوگل با مصرف گل مبارزه می كند

گوگل با مصرف گل مبارزه می كند به گزارش شاه بلاگ گوگل با وضع سیاست های جدید در پلی استور، به تمام اپلیكیشن های دارای درگاه سفارش ماریجوانا دستور داده ظرف ۳۰ روز این درگاه را بردارند چونكه در غیراینصورت از پلی استور حذف خواهند شد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، گوگل طی این بروز رسانی اعلام نمود تمامی اپلیكیشن های دارای درگاه سفارش ماریجوانا و محصولات حاوی تی. اچ. سی حتی در ایالت هایی از آمریكا كه مصرف آنها قانونی می باشد، طی ۳۰ روز آینده از پلی استور حذف خواهند شد.
این ماده مخدر حتی با یكبار مصرف، اعتیادآور است؛ تا جایی كه با مصرف نكردن آن فرد گرفتار اضطراب شدید، بی قراری، وحشت زدگی، تپش قلب و …می شود.
از سال ۲۰۱۳ مصرف ماری جوآنا در خیلی از ایالات آمریكا به علل سیاسی و اجتماعی آزاد شد و همین اقدام تصور نادرست اعتیادآور نبودن آنرا در افكار عمومی به وجود آورد. این ماده اثرات مخربی روی حافظه و عدم تمركز می گذارد به صورتی كه فرد به شكل دائم وسیله ای را جا می گذارد و شماره تلفن ها و اسامی را فراموش می كند.
این اپلیكیشن ها نه تنها ماده ماریجوانا بلكه محصولات حاوی تی. اچ. سی هم به افراد می فروختند. تتراهیدروكانابینول كه با نامهای تی اچ سی، دلتا ۹- تی اچ سی و دلتا ۹- تتراهیدروكانابینول هم شناخته می شود، یكی از گونه های كانابینویدها و مادهٔ محرك عصبی اصلی موجود در شاهدانه است. این ماده سیستم عصبی مركزی بدن را تحت تأثیر قرار داده و سبب عوارضی از قبیل سستی، افزایش حساسیت حواس و اختلال در درك محیط می شود. تأثیرات فیزیولوژیك تی. اچ. سی شامل افزایش سرعت ضربان، خشكی دهان، افزایش اشتها، تعریق بیشتر بدن و كاهش فشار خون است.
از اپلیكیشن هایی كه در صورت عدم تبعیت از سیاست جدید گوگل تا چند روز آینده حذف خواهد نمود می توان به "ایز" (Eaze) و "ویدمپس"(Weedmaps) اشاره نمود.
بسیاری معتقدند كه دلیل گوگل برای اجرای این سیاست می تواند دور نگه داشتن این اپلیكیشن ها از دسترس كودكان باشد.



1398/03/10
14:03:41
5.0 / 5
4725
تگهای خبر: اپلیكیشن , جت , سیستم , گوگل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است