فراخوان نوپاهای فناوری های همگرا اعلام گردید

فراخوان نوپاهای فناوری های همگرا اعلام گردید شاه بلاگ: سومین فراخوان نوپاهای فناوری های همگرا توسط مركز راهبردی فناوری های همگرا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر گردید.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر طبق این فراخوان استارت آپ های نوپا حوزه فناوری های همگرا با شركت در دوره های آموزشی می توانند محصول خودرا توسعه دهند و بعد از نگارش مدل كسب و كار خود با سرمایه گذاران آشنا گردند.
استارت آپ های نوپا بعد از ثبت نام در فراخوان و ارزیابی طرح هایشان توسط داوران برای حضور در دوره پیش شتابدهی انتخاب می شوند. در این دوره ها آموزش های لازم درباب اعتبارسنجی محصول به آنها داده می شود.
استارت آپ هایی كه با موفقیت این دوره را پشت سر بگذارند برای سرمایه گذاری به مراكز توسعه كسب و كار معرفی می گردند.
همچنین كمك به ارتقا فنی و بازاری محصول دیگر اقدامی است كه در این رویداد رخ می دهد و دریافت مجوزها و استانداردهای مربوطه را برای نوپاها تسهیل می شود.
ایجاد بستری برای تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی پژوهشگران و جامعه علمی كشور در حوزه فناوری های همگرا، شناسایی و توانمندسازی گروه های فناور و آشنا كردن آنها با پروسه توسعه محصول و دنیای كسب و كار و تجاری سازی، معرفی فرصت های كسب و كار مبتنی بر نیازهای فعلی كشور و مراكز توسعه دهنده كسب و كار به جامعه پژوهشگران و فناوران و به هم رسانی فناوران، سرمایه گذاران و توسعه دهندگان كسب و كار برای تجاری سازی محصولات نوآورانه از اهداف انتشار این فراخوان است.
سومین فراخوان نوپاهای فناوری های همگرا در شهریور ماه سال جاری انتشار یافته است و استارت آپ های نوپای حوزه فناوری های همگرا تا ۳۰ مهرماه سال جاری جهت شركت در آن مهلت دارند.


منبع:

1398/06/14
13:09:13
5.0 / 5
4683
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است