تجربه پیاده روی متفاوت با هدست واقعیت مجازی مایكروسافت

تجربه پیاده روی متفاوت با هدست واقعیت مجازی مایكروسافت به گزارش شاه بلاگ شركت ˮمایكروسافتˮ به تازگی از هدست واقعیت مجازی خود به نام ˮدریم واكرˮ (DreamWalker) رونمایی نمود. این هدست كاربران را قادر می سازد تا در حالیكه در خیابان قدم می زنند، سری هم به دنیای مجازی بزنند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، راه رفتن هم از حالا به بعد می تواند جذاب تر و متفاوت شود چونكه حالا شركت مایكروسافت با هدست جدیدی كه عرضه كرده است این كار را برای شما آسان ساخته است.
محققان مایكروسافت به تازگی هدست واقعیت مجازی و كوله پشتی مجهز به كامپیوتری را توسعه داده اند كه كاربر با استفاده از آنها می تواند پیاده روی متفاوتی را تجربه كند.
دریم واكر، پروژه جدید مایكروسافت است كه برای كاربران تجربه جدیدی را به ارمغان می آورد و شامل یك هدست واقعیت مجازی و یك كوله پشتی هوشمند است. هنگامیكه كاربران از خانه بیرون آمده و هدست مذكور و كوله پشتی را پوشیدند، این هدست واقعیت مجازی اطلاعاتی در مورد محیطی كه از آن می گذرند به آنها می دهد.


دریم واكر با استفاده از دوربین های هوشمند "آرجی بی" (RGB)، داده های جغرافیایی و دیگر فناوری های موقعیت یابی در لحظه یك شبیه سازی سه بعدی از دنیای اطراف شما بوجود می آورد و موانعی مانند تیرهای برق، بخش هایی كه گل و درخت كاشته شده اند و عابران پیاده را در پیش چشم شما نمودار می كند. این پروژه بعنوان بخشی از "سمپوزیوم انجمن ماشین های حسابگر در مورد نرم افزار رابط كاربری و فناوری" (ACM Symposium on User Interface Software and Technology ) در نیواورلئان عرضه شده است.


برپایه گزارشی از" ArsTechnica "، این فناوری حاصل یك پروژه قبلی كه تلاش در تجسم موانع محیطی برای كاربران در محیط های داخلی داشت، است.
دریم واكر همینطور می تواند در حین راه رفتن برای كاربران موسیقی هم پخش كند تا آنها لذت بیشتری از قدم زدن ببرند.
این ابزار می تواند دقیقا همانند یك بازی، نقشه را برای كاربران بازگو كند تا همزمان كه آنها راه می روند نه تنها لذت راه رفتن در دنیای مجازی را تجربه كنند بلكه از موانعی كه سر راه آنها قرار دارد هم آگاه شوند. این فناوری از پیكان زرد رنگ برای نشان دادن مسیر و هدایت كاربران برای گذشتن از موانع استفاده می نماید.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود كنید: video/mp4

1398/08/03
14:47:47
5.0 / 5
4701
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است