رونمایی از گوشی هوشمند 108 مگاپیكسلی شیائومی بعلاوه تصاویر

رونمایی از گوشی هوشمند 108 مگاپیكسلی شیائومی بعلاوه تصاویر به گزارش شاه بلاگ شركت چینی شیائومی كه چند سالی است هم پای غول های فناوری در ساخت گوشیهای هوشمند به رقابت می پردازد اخیرا برگ برنده ای در رقابت دوربینی این گوشیها رو كرده است.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شركت شیائومی از تلفن هوشمند جدید خود معروف به "CC9 Pro" كه دارای یكی از واضح ترین و بهترین دوربین هایی است كه با قیمت معقول می توان خریداری كرد، رونمایی نمود.
دوربین این گوشی با لنز دید عریض ۱۰۸ مگاپیكسلی وضوح بیشتری نسبت به دوربین ​​۱۰۲ مگاپیكسلی GFX 100 فوجی فیلم كه دارای سنسوری حدود ۱۵ برابر بزرگتر است، دارد.
بعلاوه "CC9 Pro" چهار دوربین در پشت خود دارد كه شامل یك لنز تله ۵ مگاپیكسلی x5، یك لنز تله ۱۲ مگاپیكسلی x2، لنز ۲۰ مگاپیكسلی با زاویه دید عریض و یك لنز ماكرو دو مگاپیكسلی هستند.


همانطور كه قبلاً گزارش شده بود، سامسونگ سنسور ۱۰۸ مگاپیكسلی خویش را با همكاری شیائومی توسعه داد.
لنز ۵ مگاپیكسلی x5 از بزرگنمایی تلفیقی از ۱۰ تا ۵۰ برابر پشتیبانی می كند و به این گوشی دامنه زوم بسیار قابل ملاحظه ای می دهد.
سنسوری كه در این دوربین تعبیه شده به كاربر اجازه می دهد یك عكس ۱۰۸ مگاپیكسلی بگیرد و قسمت های مختلف تصویر را با جزئیات در اختیار داشته باشد و بتواند هر قسمت را بعنوان یك تصویر جدا بدون افت كیفیت ذخیره كند.


البته این دوربین در نور كم خیلی خوب كار نخواهد كرد.
این دوربین به صورت پیش فرض بعنوان یك دوربین ۲۷ مگاپیكسلی كار می كند و اگر نور كافی موجود باشد، می توان از تمام قدرت ۱۰۸ مگاپیكسلی این دوربین بهره جست.
تصویری كه توسط این دوربین گرفته می شود را می توان برای چاپ یك بیلبورد چهار متری بهره برد.
لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیكسلی هم با وضوح فوق العاده از میدان دید ۱۱۷ درجه برخوردار می باشد.
همینطور "CC9 Pro" دارای یك دوربین سلفی ۳۲ مگاپیكسلی است.
شیائومی برای اطمینان كاربران از ثبت تصاویر بدون لرزش، "CC9 Pro" را به لرزش گیر نوری تصویر ۴ محوره مجهز كرده است و از فناوری "ShootSteady" مختص شیائومی هم برای ضبط تصاویر 4K استفاده می نماید.
این دوربین می تواند تصاویر آهسته را با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه ثبت كند و حتی دارای یك حالت ویدیویی Vlog برای به حداكثر رساندن دامنه دینامیك است.


این گوشی هم مانند "P30 Pro" هوآوی و "پیكسل ۴" گوگل مجهز به حالت شب است كه در هنگام شب یا نور كم از ثبت چندین عكس برای كاهش نویز و بهبود كیفیت تصویر نهایی استفاده می نماید.
همینطور برای افزایش نور سوژه می توان از دو چراغ LED استفاده نمود. یكی از این چراغ ها جهت استفاده بعنوان چراغ قوه برای افزایش روشنایی محیط در نظر گرفته شده است و دیگری هم دارای نور ملایم تری برای تصاویر پرتره است.
جدای از بحث دوربین كه شاخص ترین وجه این گوشی جدید است، نباید از باتری غول پیكر ۵۲۶۰ میلی آمپرساعتی CC9 Pro غافل شد.
از دیگر مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش خمیده ۶.۴۷ اینچی FHD + AMOLED و پردازنده Snapdragon 730G اشاره نمود.


این گوشی دارای سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش و یك ناچ كوچك برای دوربین سلفی در بالای نمایشگر است.
این گوشی از فردا با قیمت ۲۷۹۹ یوان چین یعنی حدود ۴۰۰ دلار برای مدل ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۳۰۹۹ یوان یا ۴۴۰ دلار برای مدل ۸ گیگابایت رم با همان حافظه در چین به بازار می رود.
یك نشخه گران تر هم معروف به "CC9 Pro Premium Edition" به بازار عرضه می شود كه دارای رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی است كه ۳۴۹۹ یوان یا ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.









1398/08/16
19:28:16
5.0 / 5
4618
تگهای خبر: باتری , توسعه , جت , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است