احتمال عرضه آیپد پرو در اوایل ۲۰۲۰ با سنسور سه بعدی جدید

احتمال عرضه آیپد پرو در اوایل ۲۰۲۰ با سنسور سه بعدی جدید به گزارش شاه بلاگ گفته می شود به احتمال زیاد نسخه بعدی تبلت های مخصوص اپل معروف به ˮآیپد پروˮ(iPad Pro) اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی با تمركز بر فناوری واقعیت افزوده عرضه خواهد شد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، مشتاقان محصولات اپل باید مدتی برای نسخه بعدی iPad Pro صبر كنند، هرچند این صبر احیانا به بعضی از خصوصیت های هوشمندانه و دلپذیر منتهی خواهد شد.
منابع بلومبرگ ادعا می كنند اپل در نظر دارد تبلت جدید خویش را در نیمه اول سال ۲۰۲۰ عرضه نماید و شامل دو دوربین و همینطور یك سیستم سنسور سه بعدی برای تشخیص چهره و كمك به كاربران برای تهیه مدل از اتاق ها، اشیاء و افراد به منظور استفاده در واقعیت افزوده(AR) خواهد بود.
گفته می شود سنسور سه بعدی شایعه شده در آیفون ها هم بعدا به بازار خواهد آمد. ازاین رو اگر می خواهید از نخستین نرم افزار اپل مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده استفاده كنید، باید یك "آیپد پرو" بخرید.
منابع مذكور همینطور ادعا كردند كه اپل می خواهد یك هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی مختلط را در سال ۲۰۲۲(شاید هم در سال ۲۰۲۱) عرضه نماید و به دنبال آن عینك های واقعیت افزوده خویش را در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد نمود.
گفته می شود كاربران با این عینك، تجربه پیچیده ای از واقعیت افزوده را خواهند داشت، به صورتی كه قادر خواهند بود در جلو و پشت اشیاء واقعیت افزوده قدم بزنند.



1398/08/21
14:43:51
5.0 / 5
4840
تگهای خبر: آیفون , جت , خرید , دوربین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است