رویداد نوآورانه پشتیبانی از ایده های حوزه تایر

رویداد نوآورانه پشتیبانی از ایده های حوزه تایر به گزارش شاه بلاگ رویداد نوآورانه شناسایی و پشتیبانی از ایده های حوزه تایر در جهت استفاده از پتانسیل دانشگاهی و استارت آپی ۱۲ آذرماه جاری در دانشگاه صنعتی امیركبیر برگزار می گردد.


به گزارش دانشگاه صنعتی امیركبیر، رویداد نوآورانه شناسایی و پشتیبانی از ایده های حوزه تایر توسط مركز نوآوری گروه صنعتی بارز به عنوان بزرگ ترین تولیدكننده تایر در كشور با همكاری مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیركبیر ۱۲ آذرماه جاری برگزار می گردد.
این رویداد در چهار حوزه محصول (مواد و آمیزه، طراحی و ساختار، ماشین آلات و ابزارها)، ماركتینگ (بازاریابی، تبلیغات، فروش، خدمات بعد از فروش، ارتباط با مشتری)، فرآیندها (تولیدی نظیر تداركات، نگه داری و تعمیرات، كنترل كیفیت و غیرتولیدی نظیر منابع انسانی، استراتژی، رهبری) و علم داده و فناوری اطلاعات (جمع آوری داده، تحلیل داده، داده كاوی، فرایندكاوی، اپلیكیشن، فرایندهای اطلاعاتی و ارتباطی) برگزار می گردد.
همچنین در این رویداد حمایت هایی برای ایده های برتر و استارتاپ ها در نظر گرفته شده است.
در این رویداد به برگزیدگانی كه در سطح طلایی انتخاب شوند، مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال حمایت نقدی، بازدید از كارخانه، امكان استقرار در مركز نوآوری بارز در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیركبیر، امكان استفاده از ماشین آلات و تجهیزات كارخانه درنظر گرفته می شود.
برگزیدگانی كه در سطح نقره ای انتخاب شوند مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال حمایت نقدی، بازدید از كارخانه، امكان استقرار در مركز نوآوری بارز در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیركبیر، امكان استفاده از ماشین آلات و تجهیزات كارخانه در نظر گرفته خواهد شد.
همچنین برگزیدگانی كه در سطح برنزی باشند، مبلغ ۵۰ میلیون ریال حمایت نقدی، بازدید از كارخانه، امكان استقرار در مركز نوآوری بارز در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیركبیر، امكان استفاده از ماشین آلات و تجهیزات كارخانه در نظر گرفته می شود.
سیاست این گروه صنعتی جذب ایده های نو و شناسایی و استفاده از پتانسیل افراد نوآور جهت همكاری با این گروه است.


1398/09/10
21:07:05
5.0 / 5
4841
تگهای خبر: اپلیكیشن , توسعه , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است