اولین تلویزیون هوشمند با برند نوكیا فردا به بازار می آید

اولین تلویزیون هوشمند با برند نوكیا فردا به بازار می آید شاه بلاگ: اولین مدل تلویزیون هوشمند با برند نوكیا از فردا دهم دسامبر (19 آذر) به بازار عرضه می شود.


به گزارش پایگاه اینترنتی «ورج»، برند نوكیا معمولا با گوشیهای موبایل شناخته می شود اما ظاهرا این كمپانی در حال گسترش حوزه فعالیت خود است یا دست كم برند خودرا برای این منظور در اختیار فروشندگان شخص ثالث قرار داده است.
شركت هندی فلیپ كارت (Flipkart) مجوزهای لازم، از برند نوكیا در تلویزیون های هوشمند ساخت خود استفاده خواهدنمود. این مدل تلویزیون اولین محصولی است كه با برند نوكیا به بازار تلویزیون جهان عرضه می شود.
سیستم صوتی این تلویزیون ۵۵ اینچی هوشمند ال ای دی مجهز به سیستم عامل اندروید كه (Nokia Ultra HD (۴K نام دارد، شامل دو اسپیكر ۲۴ واتی ساخت شركت آمریكایی جی بی ال خواهد بود. از دیگر خاصیت های این تلویزیون می توان به نمایشگری با نسبت تصویر ۱۶: ۹، نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز، پشتیبانی از فرمت دالبی ویژن و HDR10، سه پورت اچ دی ام آی و دو پورت یواس بی اشاره نمود.
به گزارش رسانه های خبری، این اولین تلویزیون هوشمند مزین به برند نوكیا از تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) به بازار عرضه شده و به قیمت ۵۸۹ دلار به فروش خواهد رسید.



منبع:

1398/09/18
14:05:57
5.0 / 5
4838
تگهای خبر: اندروید , اینترنت , جهان , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است